/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Endnu mere nysgerrig !!!
Fra : Sunowich
Vist : 464 gange
20 point
Dato : 22-04-04 22:40

Hvad er det mon der får visse typer her til at føle sig som overdommere med
Mvh Sune

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 22:42

Gab!!!

Accepteret svar
Fra : barneyboy

Modtaget 30 point
Dato : 22-04-04 22:42

Det kan udelukkende kun være pølser adlibitum nede fra pølse Jørgen, der helt klart har påvirket det fine selskab..

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-04-04 22:43

Sunowich

ville de så bare stå frem, så vi kunne mule dem.

mvh
per

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 22-04-04 22:46

suno
tja - det ved jeg sq ikke - hvorfor er der ikke plads til alle her. hvis man ikke gider skrive med nogle bestemte kan man vel bare ignorere dem. men indrømmet - det er da underholdende at følge med i alt det mundlort, der nogle gange kommer ud. hvorfor nogle skal "have rødt kort" kan jeg ikke rigtig se - medmindre de truer/chikanerer andre.
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 22-04-04 22:47

Den med den høje hat er også den med bukserne på...det vil altså sige den der kan spise mest i firmaet..sådan har og vil det altid været...det kan der ikke ændres på...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 22:49

Alene spørgsmålet indikerer jo at du aspirerer til en overdommer titel Sune!

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-04-04 22:50

tedd

tænk nu på din iq så den ikke slipper op.

per

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 22-04-04 22:52

Jeg fik da vist pustet lidt til ilden med mit spørgsmål.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 22:53

Undrer mig altid hvorfor nogle lægger så stor vægt på IQ bibsamie! Har du aldrig hørt ordsproget "Misundelse er en grim ting"?

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 22:53

Sunowich, du har det jo i dig, så tag du bibsamie i hånden, så har vi deet ny hold.
mvh
biny

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-04-04 23:12

tedd

det har jeg da, og jeg er da misundelig på folk der har en høj IQ, ved du hvor der er nogen.

per

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 23:13

fjerner lige fluebenet!

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-04-04 23:19

tedd

du er helt klar over hvordan du gør det ik. ellers spørg for det er fan irreterende med alle disse mail, når man nu er ligeglad med indlæggene ik.

per

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-04-04 23:36

Tedd Nej jeg ser bare undrende til at hvergang der er nogle der spørger om noget nogle syntes er forbudt-kedeligt-farligt-eller på anden måde ikke passer vedkommende så bliver der hugget til i stedet for bare at lukke og passe sig selv

Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-04-04 23:38

Binky Tsk tsk Er du voksen eller ????

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-04-04 10:36

Hej Bibsamie

Jeg undre mig en anelse......Du har i en anden tråd, bedt om at "stikkeren" (som du så fint kalder det) skal stå frem!!! Det gjorde jeg så

I en anden tråd spørger du om "de" får point for det!!!
Det svarer jeg dig på

Nu skriver du så "ville de så bare stå frem, så vi kunne mule dem."!!!!

Det har jeg gjort, så jeg ved ikke helt hvad du mere vil have. Er det fordi det ikke lige er den person du havde regnet med, eller hvad???? Hvorfor blive ved med, at ville finde en "synder" når du allerede kender svaret???

Ja, jeg undres bare....

// Toupie

Kommentar
Fra : binky

Dato : 25-04-04 18:48

Hej Toupie
Der er mange ting at undres over, f.eks. en hvis MissSmilla, der den 21. april fortæller, at vedkommende er spritny på kandu, og den 22. april har MissSmilla før været på kandu, når man fortæller, at det er gået stærkt med at falde ind i jargonen.
Ja, man undres.
mvh
binky

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 04-05-04 21:25

Tak for svaret barneyboy.