/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
Pionus
Fra : Bekkamus
Vist : 1066 gange
50 point
Dato : 21-04-04 23:56

Er der nogen der ved hvordan pionuser er som tamfugle? Maxmillium, hvidpandet, blåpandet og bronzevinget. Hvad er bedst?

Er der andre lidt billigere papegøje der kan anbefales som tamfugle?

Accepteret svar
Fra : assies

Modtaget 50 point
Dato : 29-04-04 12:48

Hvad med en conure? De koster ikke så meget. Fra ca. 250 kr og op. Det er sjældent at man kan få dem som tamme, men de er nemme at tæmme. Jeg fik min tam på 14 dage og han var vokset op i en voliere. Det samme har nogle af mine venner gjort.
Hvis du vil vide mere om counure så skriv.

Godkendelse af svar
Fra : Bekkamus

Dato : 11-07-04 15:57

Tak for svaret assies.

Kommentar
Fra : KapPr

Dato : 28-11-04 20:29

jeg har en blåhovedet pionus, og den er vildt tam og kan snakke og det hele.. prisen for den var 3ooo....

-Kasper