/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java Scripts / Spørgsmål
10  konsulent.. 626
Javascript version af \"target=\"_blank\~
Fra : Dinah
Vist : 503 gange
40 point
Dato : 21-04-04 19:44

Hva skriver man når man vil være sikker på at et java popup vindue åbner i et nyt, og altså ikke bruger et eksisterende vindue?
I HTML skriver man "target="_blank", men hva skriver man i java?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-04-04 20:05
Kommentar
Fra : Dinah

Dato : 21-04-04 20:37

Det virker ikke helt som det skal. jeg har to link til to forskellige popup vinduer. Det skulle genre være sådan at jeg kan klikke på et af dem, og så på det andet, og så det andet åbner i et andet vindue, så det første stadig findes åbent også.

Kommentar
Fra : Dinah

Dato : 21-04-04 20:40

du kan se det her

Http://www.dinahnet.dk

Kommentar
Fra : Dinah

Dato : 21-04-04 20:42

Det ville også være i orden hvis jeg bare kunne få linksne til at ændre størrelsen på popup vinduet, når man trykker på det. Det ville faktisk være det allerbedste.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 21-04-04 20:44

Kig på dette script :

Kode
<a href="URL" onClick="window.open('URL', 'window_name', 'window_options'); return false">linking text</a>

Fra : http://www.mcli.dist.maricopa.edu/tut/tut27c.html

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Dinah

Dato : 18-05-04 04:15

Tak for svaret molokyle.