/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java Scripts / Spørgsmål
10  konsulent.. 626
popup-vindue
Fra : kaptajnkaber
Vist : 535 gange
100 point
Dato : 21-04-04 14:59

Ifølge spørgsmål #2593 skal man skrive popup.focus for at få popup-vinduet forrest. Men der sår, at siden er udført men med fejl. Hvad er det for en fejl der er tale om?

<script language="JavaScript">
JB=window.open("../popup/popup303.html","JB","toolbar=0,location=0,status=0,menubar=0,scrollbars=0,resizable=0,width=462,height=555");popup.focus();
</script>

Og Molokyle - som sådan virker koden du sendte mig sidst helt perfekt. Men jeg kan ikke bruge den i flash. Så jeg blir nødt til at få denne til at virke...

Accepteret svar
Fra : smorch

Modtaget 100 point
Dato : 21-04-04 17:10

Dét du skal have i fukus er navnet på vinduet, der popper op, nemlig JB

<script language="JavaScript">
JB=window.open("../popup/popup303.html","JB","toolbar=0,location=0,status= 0,menubar=0,scrollbars=0,resizable=0,width=462,height=555");JB.focus();
</script>

Mvh

sMorch

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-04-04 19:52

kaptajnkaper -> Ok. , men er du så ikke sød at lukke dit tidligere spørgsmål, ved at acceptere det svar du synes hjalp dig bedst på vej?

smorch -> Godt set !

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 21-04-04 21:56

Yehaa! Så virker det

Mange tak for svaret smorch! Og molo - troede ellers jeg havde lukket det andet... Men jeg tjekker lige.

Kaptajn den Glade Kaprer

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-04-04 22:21

Takker

smorch er altså også noget af en kapacitet. Dér har jeg lært meget

</MOLOKYLE>