/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
@ Genvejen er væk på mit tastatur
Fra : bygaden
Vist : 348 gange
35 point
Dato : 21-04-04 10:35

tasten ALT Gr + 2 giver @ Er væk på mit tastatur nu bruger jeg ALT 64 men det er jo ikke rigtigt hvor er @ blevet af?????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-04 10:43

Kunne være du bruger 2 på nummertastaturet.
Er det et trådløst?

Kommentar
Fra : bygaden

Dato : 21-04-04 10:46

Nej jeg bruger ikke nummertastaturet og mit tastatur er et Tyhoon med ledning

Kommentar
Fra : bygaden

Dato : 21-04-04 10:46

Nej jeg bruger ikke nummertastaturet og mit tastatur er et Tyhoon med ledning

Kommentar
Fra : bygaden

Dato : 21-04-04 10:53

PS når jeg bruger den normale genvej for @ får jeg et spørsmål som lyder ATI instillinger er aktive ønsker du at gemme de nye instillinger jeg har prøvet både ja og nej uden en forskæld

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 45 point
Dato : 21-04-04 11:00

Det lyder som en fejl i softwaren - prøv at geninstallere dine ATI drivere.
Evt. kunne du afinstallere ATI softwaren - så vil den ved genstart finde dit keyboard og geninstallere.
Det kræver selvfølgelig du stadig har CDen, men jeg mener nu WinXP har alle disse drivere allerede.

Godkendelse af svar
Fra : bygaden

Dato : 21-04-04 11:03

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-04-04 11:05

prøv og gå ind i computeradministration> tjenester og programmer>tjenester>
dobbeltklik på Ati Hotkey Poller>starttype og deaktiver,det er et Ati
program der gør at man kan ændre indstillingerne for grafikkort/skærm
via tasterturet,men det kan du gøre manuelt,uder skærm,jeg har den slået fra
på min pc,det er vis man let skulle kunne skifte skærm indstillinger og at
man gør det tit og ofte,er ikke nødvændig.deaktiver og genstart pc'en
og se om det ændre noget.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-04-04 11:07

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-04 11:12

Giv ikke op "Manse9933"

Jeg brugte også tidligere en ATI installations CD, men jeg mener ikke længere den er nødvændig til XP.
Eksisterer den stadig skjult i XP ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-04 11:13

I øvrigt selv tak "bygaden"

Men det kunne da være vi kunne lære lidt nyt

Kommentar
Fra : bygaden

Dato : 21-04-04 11:33

tak for foreslaget Manse9933 jeg har prøvet at hive tastaturet ud og risette maskinen og lave en ny instalation af tastaturet uden held så der er kun at finde min ATI instalation frem igen og håbe den virker

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-04 11:43

"bygaden"

Jeg har lavet et nyt spørgsmål vedr. ATI.
Det kan være der kommer mere der.

http://www.kandu.dk/dk/spg/38862