/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Mordex
Fra : bibsamie
Vist : 355 gange
1 point
Dato : 21-04-04 08:55

ved du hvor fan vor nye ven blev af i aftes alle hans indlæg er blevet slettet ????

mvh
per

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-04-04 08:56

Hvad hed vennen????
Sune

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 21-04-04 08:58

sunoswitch

spørgsmålet blev stillet til Mordex !!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-04-04 09:03

Nå i har måske jeres egen lille navlebeskuende loge Hi hi
egentlig er jeg da osse ligeglad du skulle jo nødig føle dig som noget specielt

Hav en rigtig solbeskinnende dag Mvh Sune

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 21-04-04 09:12

Sunowich

slet ikke, men vi havde i aftes en ny profil på nettet, der virkede som en gammel ven/inde men en ny profil, og pludselig har man fjernet samtlige indlæg, hvilket jeg syntes er flabet af kandu ! derfor spørgsmålet til Mordex andet ligger der ikke i det.

mvh
per

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-04-04 09:18

Ok men i molos føsdagsindlæg var der pludselig en der hed skumbananerne og der kunne man jo også have sine anelser om hvem det kunne være

og det er jo lige guf for sladrehoveder med

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-04 09:21

Kunne jo være det var 2 gamle venner der ikke længere er på Kandu.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 21-04-04 09:26

Sunowich

jeg ved sku ikke rigtig , men syntes du at kandu kan tillade sig bare at slette indlæg i vore smalltalk ??

per

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-04 09:42

Kandu HAR meddelt at alle indlæg fra vedkommende bliver slettet så snart det ses.
Da man ikke bare kan slette enkelte indlæg - ja så må man jo slette hele spørgsmålet.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 21-04-04 10:06

refi

der er du lidt forkert på den, fordi man har kun slettet deres indlæg og ikke hele spørgsmålet se selv efterhttp://www.kandu.dk/dk/spg/38514

per

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-04 10:12

Så er man blevet dygtigere siden sidst - det er da fremgang.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-04-04 10:25

Kandu kan vælge mellem to ting, hvis en person kun optræder i een tråd, kan man fjerne tråden OG dermed også profilen.
Alle de indlæg Ram og frida har skrevet i tidens løb er heller ikke blevet slettet, men profilerne er blacklistet.
Ligeså gælder det molo's fødselsdagsindlæg, hvor "skumbananerne" formentlig er blacklistet, men spørgsmålet eksisterer endnu.
Så det er helt op til kandu at bestemme hvad de ønsker at gøre.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 21-04-04 10:33

men hvem er det mellem os der og skynder sig at sladre til Kandu, jeg tror ikke på at kandu selv sidder og kontrollere alle profiler og indlæg.

per

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-04 10:36

Ak ja - Det det er ikke nemt at være uden Kandu

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 21-04-04 10:36

Kandusen

hej med dig og hjertelig velkommen på kandu, husk nu at kikke på KOM GODT IGANG så du/i ikke dummer jer, , kan man selv slette nogle profiler her på kandu, kunne man finde en der kunne hacke ind på kandu og slette, jeg giver gerne 500 skumbananer for dette link.

mvh
per

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-04-04 10:44

Nej Bibisamie Kandu gruppen kan jo ikke overkomme at sidde hele dagen og kontrollerer alle der komme og går her Nææææ det er en fra find fem fejl gruppen de der selvbestaltede typer med hat på der som ram skriver skynder sig at maile som en anden sladretante med lurerspejl Der åbenbart ikke har andet at lave Det må sku da egentligt være et kedeligt liv
Mvh Sune

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 21-04-04 10:50

Sunowich

bare så de kujoner ville stå frem med kasketten så vi ved hvem man ikke skal tale svare med, det ville gøre det lidt sjovere at være her, men det er åbenbart ikke det man skal være her på Kandu, jeg mener at det skal jo ikke være sjovt at være her det er jo en seriøs site er det ja det er. HO HO

per

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-04 10:51

"Sune"

Hvem er "find fem fejl gruppen" - har vi fået nye grupper der er gået min næse forbi.
Jeg troede ærligt talt at den tidligere klan der var her var den eneste

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-04-04 11:24

Det er en lidt kedelig destruktionsbølge, som er i gang lige nu......................
Hvis man er sur på nogen.........hvorfor så lade det gå ud over resten.
Det ville da være ærgerligt, hvis kandu bliver lukket af den grund.
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-04-04 11:27

Refi du kender sku da selv hatten du bruger den da ellers flittigt i "retfærdighedens navn"

Sune

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 21-04-04 11:33

emesen

hvem er ene og allene skyld i det ??? JA rigtigt KANDU selv, de kan jo bare lade være med at blande sig eller hører på sladder, hvis folk er for fintfølende kan de jo bare skifte emmne her på kandu der er utallige af dem,men menneskets natur er i vertigfælde for mange danskere vedkommende ødelæk ødelæk hvis du kan, så er du noget i dit eget sind, og kan gå hele dagen med den sejersrus JEG FIK DEM føj for satan siger jeg.

mvh
per

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 1 point
Dato : 21-04-04 11:33

Først og fremmest, hold Jer væk...... Pointene i dette sp. er mine...... Kan I ikke læse overskriften??????

Ellers godmorgen, dejlig dag vi har i dag........

Vi kan da godt blive enige i at en eller anden, måske to, er blevet slettet. Gad vide hvorfor?????
Måske har kandu for øjeblikket indmeldelsesstop for nye, ligesom mange motionscentre, pga. for mange medlemmer

Lad os se hvad der videre sker........

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 21-04-04 11:37

Mordex

er det fordi nogle er for BREDE at der ikke er plads.

mvh
per

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 21-04-04 11:43

Her på kandu???????????
Tjaaaa, man kan vel godt kalde det bredt sprogbrug

Men man slår da heller ikke folk ihjel ude IRL fordi de kalder én for et eller andet man overhovet ikke forstår, men det lød bare ikke for pænt, så nu stikker jeg dig ned............... Neeeeeejjjjj...... sådan er det sgu ikke........
Det kan godt være det er kandu der bestemmer, det gør de også i Bilka. Hvis man så ikke overholder reglerne, bliver man smidt ud. Både på kandu og i Bilka. Kommer man tilbage til kandu, som frugterne her gør, bliver man smidt ud fordi en eller anden sladrer (ups), men i Bilka......ja, hvis man kommer igen, lægger de fleste ikke mærke til dig. Der er måske nogle enkelte der lige kigger en ekstra gang, men der er ingen der kommer hen og skuber dig ud med kraft........

Mordex.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-04 11:44

"sune"

Jeg har svært ved at se hvad KAZAA har med KANDU at gøre.

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 23-04-04 17:21

Tak for svaret Mordex.

per