/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Smiley Central
Fra : edbhans
Vist : 589 gange
100 point
Dato : 20-04-04 22:02

Jeg havde Smiley Central installeret på min maskine. Efter at have læst et tip kørte jeg X-cleaner, der slettede en del på maskinen, bl.a. Smiley Central. Nu vil jeg imidlertid gerne have det installeret igen fra: http://download.smileycentral.com/frame.jsp?partner=ZS&w=s
Men installationen kommer ikke igang - stopper ved initialisering. Hvad pokker kan der være galt??
Kører XP Home med explorer 6 - MSN Messenger - Outlook 2000

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 110 point
Dato : 20-04-04 22:08

Har du stadig x cleaner på din maskine?? for det kan jo være det der blokerer
Mvh sune

Kommentar
Fra : edbhans

Dato : 20-04-04 22:12

Nej - jeg går ind på Arly's hjemmeside og kører den derfra

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-04-04 22:16

Har du haft genstartet efterfølgende ?? og hvis ikke kan du jo prøve restarterknappen så den kører en scanning
mvh Sune

Kommentar
Fra : edbhans

Dato : 20-04-04 22:17

Hej Sune

Dit modspørgsmål fik mig til at tænke mig om en ekstra gang. Jeg har SpywareBlaster kørende, og der er kommet en ny version. Ved at slå programmet fra, lykkes installationen.

Så tak for din indirekte hjælp.

Godkendelse af svar
Fra : edbhans

Dato : 20-04-04 22:18

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-04-04 22:21

Åh det var så lidt
Mvh Sune

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-04-04 22:24

Hvis du har du har lagt programmer ind mod spyware kan det være forklaringen. Der bliver tilsyneladende lagt spyware på din computer fra det websted.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-04-04 22:27

Ok, jeg kan se du har fundet ud af det.

//bentjuul

Kommentar
Fra : rednuf

Dato : 20-04-04 23:17

Hej edbhans
Pas på med smiley cental, det fik faktisk min pc til at gå helt ned, det sker når du benytter nogle bestemte smileys fra dem.
Blot dette hilsen rednuf.