/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Diagrammer til B&O
Fra : fbra01
Vist : 1659 gange
200 point
Dato : 19-04-04 21:49

Er der nogle der ved hvor jeg kan få diagrammer til Beovision MX 7000 og Beosystem 9500 så man kan rense yderskærmen indvæntig
eller komme ind i det og det samme med radioen

Accepteret svar
Fra : ahtn

Modtaget 210 point
Dato : 19-04-04 22:05

Med hensyn til dit TV
tag bagparten af (4 skruer)
Højttalerstoffet kan nu fjernes ved at løsne klips i den ene side med f.eks en skruetrækker.
Nu kan du fjeren den blanke liste under glasset (løft lidt ud i enden så slipper clipsen)
den fjernes forsigtigt da clipsene midtfor ellers let knækker.
Hvis du er heldig kan den sorte liste fjernes på samme måde, men måske skal du fjerne den sorte top først.
(clips er er synlige øverst)
når dette er på plads kan du se 4 skruer der holder glasset.
Når du igen monterer glasset lad være med at spænde skruerne for hårdt.
Vær meget forsigtig med at fjerne højttalerstoffet da den er svær at få til at sidde pænt igen hvis det har været bøjet for meget.
Afskrækket dette dig så find een der har gjort det før.
på din 9500 kan du bare følge symbolerne ved skruerne i bunden. Glassene med tastatur fjernes ved at udløse clipsen der er mankeret med en lille pil, så skydes glasset til side. Vær omhyggelig med ikke at beskadige kontakterne til tastaturet. (hvad skal du ind i radioen for? )

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 19-04-04 22:49
Kommentar
Fra : fbra01

Dato : 21-04-04 16:37

(hvad skal du ind i radioen for? )
Det er cd låget der er faldet ned i venstra side.
Det vil jeg prøve om jeg kan justere.

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 22-04-04 17:02

Hvis du er heldig kan du få den til at gå i indgreb igen ved at åbne den helt med fingrene, (skub den halvhårdt ind unden den faste del) den er sikkert gået ud af clipsene, jeg kan ikke lige huske hvordan man præcist åbner den, jeg kan vende tilbage hvis det skal være.

Godkendelse af svar
Fra : fbra01

Dato : 02-05-04 22:54

Tak for svaret ahtn.

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 03-05-04 22:32

Selv tak, jeg håber du fik styr på det.
Hilsen ahtn

Kommentar
Fra : fbra01

Dato : 05-05-04 20:07

Tak for svarne det hjalp