/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
startside ændre sig, af sig selv???
Fra : Melander
Vist : 698 gange
100 point
Dato : 19-04-04 21:35

hejsa.

Jeg har et problem, ellers ville jeg jo heller ikke være, det er min startside det er galt, jeg havde valgt www.ofir.dk men af en eller anden grund, så skifter den selv til dette: about:blank

og det fatter jeg minus af, jeg har både prøvet at lade ofir selv lave sig til startside, og jeg har selv tastet den ind under internetindstillinger, men ligemeget hjælper det..

pls. hjælp.....

mvh. Melander

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 19-04-04 21:37
Kommentar
Fra : arlet

Dato : 19-04-04 21:39

Hent Spybot og Hijackthis her : http://www.arlet.dk/spybothjt.htm

Og smid den herind

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-04-04 21:48

Jeg har lige opdaget, at et lille hak i "spær IE's kontolpanel....." forhindrer ændring af startside, når man har kørt imunisering fra >spybot-search & destroy< som ellers er ganske udemærket.
Emesen.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 19-04-04 21:57

hej igen

har kørt det nu, og nul resultat...

emesen>> hvor skal det hak være henne??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-04-04 22:01

når du har kørt imunisering - nederst

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-04-04 22:04

Men siden at startsiden skiftede selv - er det nok ikke "bare" det.
Det var kun apropos.
Emesen.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 19-04-04 22:07

nope, det virker ikke......hvad hulen er det for noget......

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 19-04-04 22:19

Og du har selvfølgelig været inde i internetindstillinger? - og vælge startside?

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 19-04-04 22:22

wibbi>>ja, for ellers er jeg jo komplet idiot, det var det allerførste jeg gjorde

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 19-04-04 22:23

melander -> Jeg kan ikke se at du har lagt den hijackthis log herind.

Ellers kan jeg jo ikke hjælpe dig af med den

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 110 point
Dato : 19-04-04 22:25

Har du fundet de tre hak mulighedder efter at have kørt imunisering.
Der er jo også hakket ved "spær IE's startsideindstilling" som det nok skal være.
Er din "brug aktuel startside nedtonet.
Emesen.

PS. Arlet - det var ikke for at bryde ind.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 19-04-04 22:28

Melander

Jeg vil klart anbefale, at du gør som Arlet anbefaler........han har renset mere end én computer herinde og han er GOD

// Toupie

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 19-04-04 22:41

Tak for svaret emesen.
         Juhuu, det var fordi jeg ikke havde opdateret spybot, at de 3 indstillinger ikke var synlige, men nu er de der og det virker....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-04-04 22:46

Jeg er lidt ved sådan at bryde ind. Men det var da godt at det bare var det.