/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  pallebhan.. 320
Åbne xls fil ?
Fra : Nordania
Vist : 6940 gange
50 point
Dato : 19-04-04 12:00

Hej
Vi har 2 pc'er hvor vi sommetider sender og gemmer filer fra den ene til den anden.
Problemet nu er at jeg skal bruge nogle oplysninger i en fil, det er en xls fil og jeg kan ikke åbne den.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 12:02

XLS er en excell fil og kræver office er works.
Enkelte andre regneark programmer kan også åbne dem dog normalt uden macroer.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-04-04 12:03

Heller ikke med Excel ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 12:03

office er works = office eller works

Kommentar
Fra : Nordania

Dato : 19-04-04 12:04

Nå ja, filerne er lavet i excel, og det har vi ikke på den anden pc

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 60 point
Dato : 19-04-04 12:06

Eventuelt kan der installeres Openoffice

Det er et gratis office program, og kan hentes på www.openoffice.org

Det kan også læse *.xls filer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 12:06

Hvis i har et andet program med regneark - kan de fleste klare det - bare ikke hvis det indeholder macroer.

Godkendelse af svar
Fra : Nordania

Dato : 19-04-04 12:17

Tak for svaret Better_Performance.