/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Mærkeligt netværkssted
Fra : olefahnoe
Vist : 481 gange
50 point
Dato : 19-04-04 01:00

hej

lige et mærkeligt "spg"

jeg har et link til 'data på www.kl.dk' i netværkssteder på skrivebordet

er der nogen der kan komme med en forklaring eller bare har oplevet noget lig.

jeg har aldrig været på deres homepage så hvor det kommer fra ved jeg

Accepteret svar
Fra : smut

Modtaget 50 point
Dato : 19-04-04 08:45

hmmmm det virker lidt mærkeligt men du kan jo bare slette det og så skulle du lige smutte forbi www.spywearfri.dk og scanne din pc det skader aldrig

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 19-04-04 08:49

jo har slettede den og ringede til www.kl.dk og sagt det

WWW.spywearfri.dk SKAL jeg aldrig bruge mere

da jeg brugte den sidst lagde den en "sidenfindesikkesevoreshomepage" ind på min pc. I ved vist man skriver en forkert www så kommer windows og siger det ikke findes.... men efter det er der kommet en anden søgeside op

nå de points får smut

Godkendelse af svar
Fra : olefahnoe

Dato : 19-04-04 08:49

Tak for svaret smut.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 09:36

Det kunne jo være fordi du skriver forkert

Den HEDDER www.spywarefri.dk og har ikke noget med wear at gøre.

Kommentar
Fra : smut

Dato : 19-04-04 09:36

jamen så prøv her www.arlet.dk hvis du er ked af spywearfri.dk