/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Et par hurtige kommentarer !!
Fra : konkurrencesvar.dk
Vist : 407 gange
100 point
Dato : 18-04-04 19:07

Jeg er færdig med design, og skal til at lægge det ud på alle mine sider efter aftensmaden.

Er der nogle som lige gider kigge http://www.konkurrencesvar.dk/ny_index.html og se om der er nogle store fejl/mangler

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-04-04 19:16

Jeg syntes ikke lige jeg kan finde nogle Men jeg syntes den er blevet generelt flottere end da jeg så den sidst for noget tid siden Pøj pøj med den
Mvh Sune

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 18-04-04 19:17

Ja, er ganske enig! Den er meget pæn og overskuelig!

Held og lykke!!

Mvh Niels

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 18-04-04 19:23

Hejsa
Jeg synes også det ser fint ud, men syens der er et i for meget her

Ønsker man senere at afmelde nyhedsbrevet er der i et link i nyhedsbrevet som man klikker på og dermed kan afmeldes

Skulle der ikke stå:

Ønsker man senere at afmelde nyhedsbrevet, er der et link i nyhedsbrevet, som man kan klikke på og dermed afmeldes

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-04-04 19:34

Dette (som Grausen skriver) burde ændres

Ønsker man senere at afmelde nyhedsbrevet er der i et link i nyhedsbrevet som man klikker på og dermed kan afmeldes.

til

Ønsker man senere at afmelde nyhedsbrevet er der et link i nyhedsbrevet som man kan klikke på og dermed blive
afmeldt.

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 18-04-04 19:40

Der er for mange reklamer efter min mening

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-04-04 19:46

Det er jo det han skal leve af

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 18-04-04 19:49

Så er det fikset

sniper12...
Jeg kan da kun give dig ret, men tager man bare den del der omhandler nyhedsbrevet, så koster det 1800,- + moms for at kunne udsende, og derudover kommer flere timers arbejde hver dag ved siden af et fuldtidsjob, så der skal være en lille gulerod

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 18-04-04 19:51

Hvis man tilføjer en falsk adresse i tilmeld nyhedsbrevet, så skrives der "tak fordi du tilmeldte". Det var smart hvis du kunne kontrollere om adressen findes.
Ellers en rigtig god side, der er kræset for, men måske lidt reklameoverfyldt.
"* Ønsker man senere at afmelde nyhedsbrevet er der i et link i nyhedsbrevet som man klikker på og dermed kan afmeldes."
Jeg kunne godt tænke mig der stod: I alle nyhedsbreve
Da jeg af erfaring ikke lige kan finde den første mail, som man fik, og hvor man kunne afmelde.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-04-04 19:56

Hmmm - Det er ikke godt - men kan da forhåbentligt stole på det du skriver.

Ellers ser det meget bedre ud nu.

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 18-04-04 20:04

Den ser ikke specielt indbydende ud. Hvad med at bruge nogle mere positive/glade/levende farver, og helt ærligt hjemmesidens baggrundsfarve, og den blå reklame skriger til himlen.

Tænk på hvad du markedsfører, det er jo ikke en begravelsesforretning.

Dette ikke sagt for at være negativ, men for at give dig et bud på hvordan den også opfattes.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 18-04-04 20:10

Flot side Uffe - helt sikkert den kan du godt være stolt af - dog irriterer det mig lidt at der er sidelæns scroll på, men den er vel osse tiltænkt 1024x768 (men da scrollet er minimalt er det synd det ikke lige passer begge opløsninger)

Go'Søndag aften allesammen

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 18-04-04 20:13

Jo forresten så er de der sorte bars/scroll m.m lige markante og "hårde" i deres udseende...... og måske hvis du vil holde på de grønne farver skulle du kanske overveje om der ikke mangler noget hvidt (husk at 8 ud af 10 sider på nettet er på hvid baggrund - det giver nu engang den bedste effekt....)

Karina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-04-04 20:23

Meget bedre. Det ka' jeg godt lide. Det er tydeligt du har lagt dig i selen, siden vi kiggede på din side sidst

Roser herfra

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : itgrafen

Dato : 18-04-04 20:29

siden er flot og overskueligt bygget op. Det er specielt godt at du har lavet god plads i ventre side så kategorierne er fremhævede og til at se. Reklamepladsen er sat på en sådan måde at øjet kan vælge at, eller lade være. Rigtigt godt.
Hvis jeg skulle nævne en ting jeg ikke syntes så godt om, så må det være dit farvevalg. Den grønne baggrund er lidt for rolig (gaaaaaaaaaaaaaab) til at den kan understøtte sidens budskab og formål. Lidt mere gang i den vil være rigtigt godt. Min første tanke er blå, men det er selvfølgeligt temmeligt søgt. Rød, orange eller lignende, tror jeg at jeg ville prøve.
Held og lykke
Dorthe

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 18-04-04 21:13

Ang. afmelding, så var der i det gamle mail-system (mailinglist.dk) et link som man klikkede på hvorefter man automatisk var afmeldt, i det ny er der link til den samme som kommer når man klikker "tilmeld nyhedsbrev" i det nye design....

Tidligere nyhedsbrev kan ses her http://www.konkurrencesvar.dk/nyhedsbrev/eksempel.htm men designet på denne bliver også ændret sådan at det bliver i samme stil som det nye design

Jeg syntes det kunne være spændende på en tilbagemelding på om i kan se denne side:
http://e-informatik.dk/vis.asp?id=894&page=nyhedsbreve

Iøvrigt må det være på sin plads at fortælle at basis-designet er lavet af http://www.webli.dk som jeg 100% sikkert vil bruge igen hvis jeg skal have lavet en anden side. Jeg har dog rettet en del på siden....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-04-04 21:21

Omtalte side virker ikke

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-04-04 21:26

http://e-informatik.dk/vis.asp?id=894&page=nyhedsbreve

Det må være denne side refi mener ?

..og den virker ganske rigtigt ikke, eller også er det et forkert link ?

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 18-04-04 22:23

Tak for de forskellige input, jeg ville gerne have delt pointene, men desværre......

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-04-04 22:39

pallebhansen -> Har/havde nu også en god pointe

Der er ALTID plads for forbedringer

http://www.webstandards.org/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-04-04 22:55

Der var mange gode poienter, sjovt at nogle spørgsmål kunne give så stor respons, men det skyldes nok også at det ikke var en simpel hj. side vi skulle se på.
Forresten kan jeg huske der bliver kåret en bedste side i Norden?, i hvert fald kan jeg huske et år var det en svensk storbank der vandt, det er også en god ide at "stjæle" sådanne steder.
Ja det er et godt design du og http://www.webli.dk/ har lavet, men nok ikke helt billigt med så komplekse sider?
Jeg kan godt lide de gule farver: http://www.konkurrencesvar.dk/nyhedsbrev/eksempel.htm
Men kan ikke komme ind på denne, men det kan man vel ikke når siden kræver login:
http://e-informatik.dk/vis.asp?id=894&page=nyhedsbreve
Man skal vel både være momsregistreret og lave årsregnskaber mm. skaffe sponsorer osv. det er vel mere end fuldttidsbeskæftigelse, når du først kommer igang. Skal man have godkendelser fra registertilsynet, når man indsamler e-mailadresser?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 18-04-04 23:00

registertilsynet kommer ikke ind i biledet, men der er retninglinier som skal overholdes om links i nyhedsbrev og spam m.m.
Men der må man bare opføre sig fornuftig (hvilket ville være dumt andet)

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 18-04-04 23:01

hov, der skulle stå links til afmeldelse i nyhedsbrev