/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
driver til philips skærm
Fra : asim1
Vist : 476 gange
100 point
Dato : 18-04-04 14:52

hej er der nogen det kan hjælpe med at finde en driver til denne skærm philips 107T5
vil gerne ha en driver hvor jeg bare skal trykke på install så den ordner resten selv

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-04-04 15:12
Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 18-04-04 15:13

Du kan prøve at kiige på www.driverguide.com

Søg på "phillips 107" under "Monitors".

Der er et par drivere til 107 serien, men der findes ikke noget til en T-model. Men mon ikke driverne virker til de fleste Phillips monitors. En monitor er trods alt ikke så avanceret med hensyn til interface.

mvh/HJP

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 18-04-04 15:37

Hej Asim1

Jeg har søgt på philips HP for dig. og fandt disse muligheder, alt efter hvad for et opperativ-system du køre..
(husk der er 2 sider)
http://www.consumer.philips.com/global/b2c/common/downloads/downloads_results.jhtml?divId=0&divId=0&groupId=CONNECTION_GR&catId=PC_MONITORS_CA&externalProductId=107T5&externalBrand=PHILIPS&sourceType=4&_requestid=14281

Jeg ved ikke om det er en driver der installere sig selv ved 1 klik. Lige meget hvad syntes jeg dog du skal installer den rigtige driver alligevel... Det er altid bedst ;)

(NB: Kan være du skal kopiere hele adressen til din browser.. nogen gange vil kandu kun lave første linje til en link)

Mvh KoL

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 18-04-04 15:42

nå :/
det link ville ikke
så gå herind
http://www.consumer.philips.com/global/b2c/common/downloads/downloads.jhtml;jsessionid=5GV3LKHQWYE5TJ0RMRERX23HKFSEKHAW?model=&includeManualsCheckbox=&includeSoftwareCheckbox=&includeImagesCheckbox=&divId=0

maker "Softwareopdateringer"
og skriv så "107T5" efter "Angiv modelnummer her" og tryk "go"

så for du søgeresultatet

Mvh KoL

Accepteret svar
Fra : Nicolaj_Jensen

Modtaget 100 point
Dato : 07-05-04 18:03

På denne side finder du en exe-fil til din skærm: http://www.monitor-drivers.com/drivers/23/23783.htm

Godkendelse af svar
Fra : asim1

Dato : 12-05-04 17:06

Tak for svaret Nicolaj_Jensen.