/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Administrator
Fra : stefanahm
Vist : 403 gange
50 point
Dato : 18-04-04 12:37

Når jeg vil slette/fjerne programmer på min PC, er der ofte filer jeg ikke kan fjerne. Medmindre jeg genstarter og logger på som administrator.

Der må være en nemmere måde at blive administrator på - hvordan ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-04-04 12:50

Hvis du er den eneste på den komputer fjerner du bare alle brugere - så er der kun administrator tilbage.

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 60 point
Dato : 18-04-04 12:59

Den sletter ikke alle filer med det samme,men du kan sætte filen ind og køre videre i dagens gerninger,når du så lukker din pc så er filen væk næste gang du starter pc'en
http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm#dr.delete

Kommentar
Fra : stefanahm

Dato : 18-04-04 13:14

Refi

Jeg er den eneste, men ikke desto mindre skal jeg i opstarten gå i fejlsikret for derefter at kunn vælge mellem stefan og administrator.

Skal jeg fjerne Stefan som bruger ?

Manse9933

Det er ikke spyware jeg vil slette. Og vil du ikke hellere hjælpe mig med det andet problem jeg døjer med ;.)

MVH

Stefan

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-04-04 13:20

den slette ikke kun spyware den sletter det du sætter den til,hvilket problem,jeg har begrænset hjerne kapasitet,resten er luft huller

Manse9993

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-04-04 13:22

Så er det kun fordi filerne er i brug på det tidspunkt hvor du vil slette dem.
Jeg er ikke helt klar over hvad det andet problem er?
Du behøver sikkert heller ikke at gå i fejlsikret - bare du genstarter er sikkert nok.
Er det p2p filer er det fordi programmet stadig kører, og så er du nødt til at genstarte for at slette dem.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-04-04 13:51

Når du er inde som administrator kan du vælge at give Stefan kontoen administratorrettigheder! Kontrolpanel > Brugerkonti

Godkendelse af svar
Fra : stefanahm

Dato : 18-04-04 13:52

Tak for svaret Manse9933.

Det virker jo fint og fylder heller ikke meget.

Stefan

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-04-04 13:54

selv tak