/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fra Kazaa til WIndows Media Player
Fra : MarcDuncan
Vist : 345 gange
200 point
Dato : 18-04-04 01:55

Hej jeg ville høre der var nogen som havde et tip til om man kan sætte windows media player til at opdatere sit bibliotek automatisk med de filer som jeg har hentet ned fra Kazaa Lite. Filerne ligger jo i den gule mappe med det grønne loge som hedder "MyShared Folder"

Ville være total taknemlig hvis nogen kunne klare den for mig så jeg ikke behøver manuelt at overføre de downloade musikfiler til windows media playeren, men at den gør det helt pr. automatik

Håber virkelig at høre fra nogle kloge hoveder.

Hilsen

Marc

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 200 point
Dato : 18-04-04 09:01

Åben media player>Funktioner>indstillinger>mediebibliotek>overvåg mapper>
tilføj de mapper du vil have overvåget auto.
Manse9933

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-04-04 11:32

Et klogt hovede vil nok råde dig til at stoppe med at downloade mere musik fra kazaa, INDEN det bliver opdaget.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-04-04 11:37

Hans problem,ville et klogt hoved sige,så nu er der to+ kloge hoveder i tråden
Manse933

Kommentar
Fra : MarcDuncan

Dato : 18-04-04 11:43

Manse9933, mig bekendt må man gerne downloade til eget forbrug???

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-04-04 11:50

Det kender jeg ikke ret meget til,jeg har aldrig benyttet mig af den slaks service,ikke kun på grund af de moralske aspekter,men det er også et af dem,det er enormt risikabelt,på grund af virus truslen.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-04-04 11:59

http://www.antipiratgruppen.dk/
kig under FAQ i toppen.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-04-04 12:06
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-04-04 12:07
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-04-04 12:11

Så nu har jeg også lært noget i dag,selv om jeg ikke benytter mig af P to p men det har kun bekræftet min logiske sans.
Manse9933

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-04-04 12:18

Som skrevet er det kun meget lidt man må downloade fra internettet af musik, men for glade nydere af klassisk musik er der faktisk rigtig mange steder man helt gratis kan hente den slags.

Men for at imødegå ulovligt hentet musik fra eks. kazaa, har man netop oprettet mange steder hvor man for en rimelig betaling kan hente det ned, og kan da blot opfordrer spørgeren til at søge disse steder.

Kommentar
Fra : MarcDuncan

Dato : 18-04-04 12:23

ja så blev jeg da godt nok klogere... det vil jo så sige at istedetfor at jeg henter filerne over i windows media player skal jeg bare hereftertiden bare samle alt min musik inde på selve Kazaa og høre det derinde fra.

Tak for hjælpen drenge

Godkendelse af svar
Fra : MarcDuncan

Dato : 18-04-04 12:24

Tak for svaret Manse9933.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-04-04 12:24

http://www.antipirat.dk/Default.asp?id=336
Musikernes egen HP,jeg har købt noget musik her,ret billigt engetligt>

http://ny.musik.dk/102
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-04-04 12:25

selv tak