/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Molokyle...
Fra : CLAN
Vist : 423 gange
200 point
Dato : 17-04-04 14:39

Hej Molo...
Jeg må hellere betale min gæld fra diverse spørgsmål, hvor vi begge har været involveret. Jeg kan efterhånden ikke helt huske hvilke, men her er lidt til posen
Hygge... og fortsat go' weekend & te'løk' med på mandag
Søren

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-04-04 14:55

Ja der er i orden bare klik på accepter som svar.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-04-04 15:01

Refi... du er da ik' Molo

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-04-04 15:05

Satans - du skal da ikke læse overskriften - bare svaret

Nå skidt pyt - jeg overlever vel.

Fortsat God Weekend

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 210 point
Dato : 17-04-04 15:05

Næh... men refi ville gerne være

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-04-04 15:11

Naaj "molo"

Jeg har et billede af dig inde i hovedet og det passer slet ikke til mig

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 17-04-04 15:12

Hej CLAN

Jeg er ellers godt tilfreds med min Samsung C100. Fungerer perfekt og fylder ikke meget. Har du fået solgt din?
Bare et sidespring i denne tråd

Hilsen
Grethe

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-04-04 15:12

Kan I hygge jer...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-04-04 15:13

Hej Grethe... orgh ja, det er flere lysår siden, den smuttede dagen efter. Jeg bruger stadig min Nokia 8310

Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 17-04-04 15:14

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 15:24

refi -> Jeg er sgu da ikke i dit hovede.Jer er lige her : http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/molokyle.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 15:26

..og så sød har jeg været engang : http://home20.inet.tele.dk/friheden/mig.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-04-04 15:56

Ja, ja Molo... jeg kan jo se du stadig forstår at nyde livet med en JA pils
Jeg skal nok puste skummet af et par Skotske pints på mandag... og ønske dig te'løk
Søren