/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Zulubingo - dato
Fra : hojriiskim
Vist : 675 gange
100 point
Dato : 17-04-04 14:36

Hej...
jeg har et mindre problem... jeg skal lave en skoleopgave om zulubingo, og har derfro downloaded et afsnit af det. men det afsnit jeg har fået fat i, kender jeg ikke datoen på. den kan være nyttig i forbindelse med analyse osv..
derfor ville jeg hører om der tilfældigvis ved hvilken dato de sendte det program hvor Jan Elhøj havde et havregryns-jakkesæt på, de fandt et nummer ved at tælle hvor mange gange der blev sagt Mary i løbet af en tv-udsendelse, og ham der haved pladen fuld, vandt en opel rekord. Jeg ved at det må være fra den første sæson, da det er et fly og ikke en fiskekutter man kan vinde, og det mener jeg var i første sæson...
nogen der kan hjælpe??
på forhånd tak..

Kim

Accepteret svar
Fra : hansemor

Modtaget 110 point
Dato : 17-04-04 15:35

Har du prøvet at skrive/maile direkte til TV2?, ellers kan du gøre det fra deres side:
www.tv2.dk

ellebye

Kommentar
Fra : jacob.schroeder

Dato : 17-04-04 16:18

med mindre andre ved det kan du jo bare skrive noget pis som tilfældigvis er en tirsdag...de tjekker det nok ik

Kommentar
Fra : mart2638

Dato : 17-04-04 16:20

Jeg mener helt bestemt at det er afsnit 5, men er ikke 100% sikker

Godkendelse af svar
Fra : hojriiskim

Dato : 18-04-04 14:50

Tak for svarene til jer alle...

Hansemor får pointene fordi hansemor var først med et svar...

Kim

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 19-04-04 14:26

det skal lige siges at jeg har fundet frem til at vist er fra den 30-9-2003... hvis der er nogen der kan bruge det til noget.... hvilket der sikkert ikke er, men alligevel....