/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Dokumenter?
Fra : Perege
Vist : 343 gange
50 point
Dato : 17-04-04 12:54

Når man åbner et billede (jpg-bmp etc.)ligger det bagefter i Start-Dokumenter.
Kan man ikke gøre noget så det IKKE kommer til at ligge der?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-04-04 12:58

Hvad mener du med start dokumenter ?

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 17-04-04 13:10

I det øjeblik du beder den om at gemme,og ikke beder den om at gemme et andet sted,vil den autm gemme i
dokumenter .Jeg går ud fra du prøver at gemme ,der kommer så en boks frem ,så bestemmer du selv hvor du gemmer.F eks. gem som FUTTE på d drev i mappe billeder af FUTTE

Kommentar
Fra : Kuno666

Dato : 17-04-04 13:28

nå må kæresten ikke se hva du kigger på... hehe

Gris

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 60 point
Dato : 17-04-04 13:42

Du kan altid trykke og vælge slet, det sletter ikke selve filen men kun genvejen her i seneste dokumenter.
SE også:
Sådan vises de dokumenter, du senest har brugt, i menuen Start
Højreklik på knappen Start, og klik derefter på Egenskaber.
Klik på Menuen Start under fanen Menuen Start, og klik derefter på Tilpas.
Marker afkrydsningsfeltet Opret en liste over de senest anvendte dokumenter under fanen Avanceret.
Næste gang du klikker på Start, vises mappen Seneste dokumenter i menuen Start. Mappen indeholder de dokumenter og filer, du senest har åbnet.
Du kan tømme indholdet af mappen Seneste dokumenter ved at klikke på Ryd liste under fanen Avanceret. Dette sletter ikke dokumenterne fra computeren.

Men du kan også få mange gratis programmer der laver en sletning der, ligesom de kan slette cookies og emner i sidste brugte internetsider i rullepanelet i adresselinien i Internet Explorer, desuden oversigten.
System Mechanic og andre kan gøre dette.
VH Palle Hansen
PS: Du kan lige så godt med det samme, fortælle hende at du interesserer dig for lak og læder.

Godkendelse af svar
Fra : Perege

Dato : 17-04-04 14:24

Tak for svaret pallebhansen. Du var åbenbart den eneste der forstod hvad jeg mente. c",)

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-04-04 14:30

Selv tak, men du skrev altså også forkert, du skrev "Start-Dokumenter" du skulle have skrevet: "Start/Seneste dokumenter"
Men du fik det løst det var hovedsagen, og du kom ikke med nogen kommentar til mit PS. Det kunne jo tyde på at .....
Hav en god Weekend.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Perege

Dato : 17-04-04 14:46

Ja det er selvfølgelig rigtig.
I lige måde