/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
sletning af tip
Fra : fleng
Vist : 280 gange
50 point
Dato : 17-04-04 09:35

Hvordan sletter man et tip som er kommet i en forkert gruppe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-04-04 09:39

fleng
Hvad mener du med dette tip http://www.kandu.dk/dk/tip/7601
Tror ikke at du kan slette et tip.
mvh ans

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 17-04-04 09:41

det der sket er at jeg har skrevet et tip men desværre er den kommet i den forkerte gruppe hvordan får jeg fejlen rettet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-04-04 09:44

Du kan ikke rette fejlen.
Men igen dette tip http:/www.kandu.dk/dk/tip/7601 har du selv læst det?

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 17-04-04 09:50

ja det er netop dette tip som er problemet. Det rigtige tip ligger under ferierejser og ved en fejl var det kommet ind under MS Windows, jeg har prøvet og redigere i det og slettet indholdet men det kan ikke accepteres

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 17-04-04 09:53

Der er ikke noget at gøre nu, da nogle brugere har haft mulighed for at bedømme det.
En anden gang kan du rette i dit tip, hvis ingen har haft mulighed for at bedømme det.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 09:55

fleng -> I dét tlfælde kan du bare lukke vinduet istedet for at redigere eller gemme. Så kommer tippet aldrig på. Har du først gemt det, er der ikke noget at stille op

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 09:57

ans -> Det nytter IKKE at rette i et tip, hvis kategorien er forkert

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 09:59

fleng -> Trøst dig med, det er 'gratis' at skrive tip

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-04-04 10:01

Molo

Hvis ingen havde bedømt tippet er det vel muligt at slette det ligesom spørgsmål. Det mener jeg da at have set.

ans

Godkendelse af svar
Fra : fleng

Dato : 17-04-04 10:01

Tak for svaret ans. klart og kontant

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 10:17

ans -> Nope. Du tager fejl. Jeg har lige prøvet !!!

Du skylder

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-04-04 10:19

fleng

Du er ikke den første, der har skrevet et tip i en forkert kategori. Der sker bare det at tippet meget ofte bliver bedømt med 0 stjerner.

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-04-04 10:23

molo

Ok, jeg mente at have set det tidligere, men du kan da godt få 50 point.

mvh ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 10:29

ans -> Nope; nul point til mig ...bare du indrømmer du tog fejl

At du har set tip forsvinde må være fordi, nogle tip er blevet slettet af admin. f.eks. i forbindelse med en profil er blever slettet af admin. Har der ligget et ubedømt tip, er det røget med i købet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 10:33

..og dog. Jeg fik jo aldrig prøvet at gå ind i mit tip for at redigere det og derefter lukke vinduet, når 'rette' muligheden var der. Folk er så nysgerrige her, så det blev sgu hurtig bedømt. Så vi lader det hænge i uvisheden indtil videre, men slette det fik jeg ingen mulighed for. Kun editering

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 17-04-04 10:59

Der er åbenbart ikke meget at gøre når man har lavet en fejl. Nu er vores computerkat kommet og lagt sin foran tastaturet der plejer den og ligge, den elsker pausefiskene, måske løser den problemet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-04-04 11:09

Min kat kan godt lide at trykke på knapperne på printeren.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 11:16

Jeg har haft en undulat (Victor) der 'rettede' i min kildekode , når jeg var gået fra min bærbare tændt, for at gå ud at tisse eller noget

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 17-04-04 11:28

ja nu har jeg fået rådighed over pc'eren igen. Men det korte og med det lange er systemet er bygget sådan op at bordet fanger så snart man gemmer og der er ingen vej tilbage. Ikke engang for Pivo som vores kat hedder, den ligger nu og sover den ud i vindueskarmen med en potteplante som hovedpude. Iøvrigt tak for alle indlæg, man får ret hurtigt respons her på siten.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 11:30

fleng ->

Citat
Velkommen til kandu.dk
Vejen til en hurtig løsning, gennem bruger til bruger hjælp, danske nyhedsgrupper, kurser og vidensdeling.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-04-04 15:13

Hej fleng

Jeg har selv kommet til at anbringe et par tips i en forkert gruppe.
Derfor sendte jeg Kandu en mail og bad dem om at flytte tipsene
over det rigtige sted.
Og det gjorde de så.

Så altså: En mail til Kandu vil løse problemet.