/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
php MySQL serverprogram
Fra : Hended
Vist : 424 gange
1 point
Dato : 16-04-04 19:57

Nogen der kender et server program, og ET PROGRAM!
Der køre i baggrunden af ens XP?

Der understøtter *.php og MySQL!

point hvis nogen kan svare!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 16-04-04 20:24

spøjs måde at adninistrere point på, så hvis at jeg svarrede mener du selv ,at kunne
betale hvad du vil , hvis du vil.!
Svaret er at det kan du godt, men det kræver mere end lige php og MySql,
Du skal også kører en apache server, kik her http://apache.com
det er ikke sådan lige at sætte op, men en god hjælp/forståeles af opsætning,
er der i at kikke ind hos http://supermorten.dk, som godt nok ikke er til Win.
men det er sådan set samme fremgangsmåde.

Natmaden.

Kommentar
Fra : Hended

Dato : 16-04-04 20:55

hmmm...

jeg fandt selv ud af det!
Et program der hedder LiteServe var hvad jeg lige havde brug for!
Men mit næste problem er hvordan for jeg installeret MySQL!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 16-04-04 21:13

hmm...
Det finder du nok ud af

Accepteret svar
Fra : plb

Modtaget 1 point
Dato : 16-04-04 21:15

du downloader bare mysql her: http://dev.mysql.com/downloads/mysql/3.23.html og så installere den som alt andet og så bare starte den...
så er den installeret, men jeg vil foreslå dig at læse lidt om det på www.mysql.com

mvh P/lb

Kommentar
Fra : plb

Dato : 16-04-04 21:25

Ps. hvis du ikke har en firewall vil jeg råde dig til at få fat på en..! For hacker bruger tit åbne porte i server program som apache, liteserve osv. jeg kender flere der ikke havde firewall og de blev nød til at formatere for at kunne få den til at virke igen...
men det er bare et godt råd!

Kommentar
Fra : Hended

Dato : 17-04-04 07:24

Okay!

Men nu kiggede jeg lige inden jeg begyndte at downloade...
Så gør det noget det lioge blev version 4.0.18
Eller noget i den stil...

Men ellers har jeg NortonFirewall

Kommentar
Fra : plb

Dato : 17-04-04 08:59

nej sikkerheden er vidst bare blevet meget bedre med 4x versionen...
NortonFirewall burde kunne gøre det, men ellers skriv hvis der er noget du ik ka finde ud af!

mvh P/lb

Kommentar
Fra : Hended

Dato : 17-04-04 15:16

Fandt dette super program:

http://www.cmfperception.com/liteserve.html

men jeg vil ikke at nogen svarede på mit spørgsmål...
men plb du for bare 1 point

Godkendelse af svar
Fra : Hended

Dato : 17-04-04 15:17

Tak for svaret plb.
men prøv det her:

http://www.cmfperception.com/liteserve.html