/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Memory-fejl i Word 2002
Fra : Franko
Vist : 334 gange
100 point
Dato : 15-04-04 21:33

Jeg får en masse fejl-meldinger når jeg lukker eller vil gemme et dokument i min Word 2002.
Den skriver ting som "The save failed due to out of memory or disk space" og "The disk is full or too many files are open" og changes have been made that affect the globale template, normal.dot. Do you want to save those changes?" - Og i den sidste vil den ikke acceptere et ja!

Jeg kan slet ikke gemme et dokument, der er masser af diskplads, ingen andre dokumenter / programmer er åbne og alt andet fungerer...

Jeg kører XP Pro.
Hvad sker der? Håber I kan svare...

/ F

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 15-04-04 22:10

Har du været inde på office update hos microsoft ??

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 15-04-04 22:30

Prøv at køre en rep af office

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 15-04-04 22:35
Godkendelse af svar
Fra : Franko

Dato : 16-04-04 09:35

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-04-04 13:27

Så lidt! Håber det virker