/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Internet Explorer
Fra : Tigerdyr2004
Vist : 549 gange
100 point
Dato : 14-04-04 09:09

Når jeg skriver en web-adresse som f.eks www.komogvind.dk skriver Internet Expl. Http://ehttp.cc/?www.komogvind.dk, og så vil siden ikke åbne. Hvad betyder det og hvordan kommer jeg af med det? Please hjælp, for det er møgirriterende

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 14-04-04 09:20

Hej Tigerdyr2004...

Gå ind i internet-explorer...

vælg funktioner -> Internetindstillinger -> Slet filer...

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-04-04 09:39

Hejsa

Gør følgende

Gå op i fanen funktioner-vælg internetindstillinger-vælg fanen indhold

Gå ned hvor der står autofuldførelse-og klik på den
Her kan du fjerne fluebenet ved webadresser

Et flueben her betyder.

Angiver, om Internet Explorer automatisk skal vise en liste med foreslåede Internetadresser, i takt med at du indtaster dem på adresselinjen. Hvis du har besøgt et websted før, foreslår funktionen Autofuldførelse en adresse, i takt med at du indtaster. Du kan gå til den foreslåede adresse ved at klikke på den og derefter klikke på knappen Skift til.

Så går du ned og klikker på ryd formularer

Som betyder.

Klik her for at tømme mappen Oversigt for alle indgange, som du tidligere har oprettet på websider. Dette sikrer, at ingen andre kan anvende computeren og prøve at få vist personlige oplysninger, som du tidligere har indtastet, ved at få vist indgange, der vises af Autofuldførelse.

Mvh
Brian

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 110 point
Dato : 14-04-04 09:44

Tillæg

Gør også følgende

Gå op i fanen funktioner-vælg internetindstillinger

Her går du ned og klikker på ryd oversigten

Her kan du også slette cookies-og slet filer

Slet filer.

Klik her for at slette indholdet i mappen eller mapperne med midlertidige Internetfiler.
Denne indstilling er nyttig, hvis du er ved at løbe tør for diskplads, og du ikke ønsker at gennemse de sider, som du tidligere har fået vist.

Slet cookies

Klik her for at slette alle cookies fra maskinen

En cookie er en fil, der er oprettet af et websted, og som gemmer oplysninger på computeren, f.eks. dine indstillinger, når du besøger dette sted.
Yderligere oplysninger om cookies finder du i Hjælp til Internet Explorer.

Ryd oversigten

Tømmer mappen Oversigt. Denne mappe gemmer genveje til sider, der er vist i løbet af denne og tidligere søgninger.

Mvh
Brian

Godkendelse af svar
Fra : Tigerdyr2004

Dato : 14-04-04 09:51

Tak for svaret briani.

Kommentar
Fra : Tigerdyr2004

Dato : 14-04-04 11:14

Selvfølgelig også dig Cooper
Undskyld at jeg glemte dig

Kommentar
Fra : mepe

Dato : 08-05-04 15:49

Hei.
Jeg hadde samme problem som deg, og prøvde alle rådene du fikk her uten at det hjalp meg noe.

Men så fant jeg et sted på nett hvor det er blitt laget et program som fjerner denne spywaren, og det hjalp, nå er jeg kvitt problemet

Last ned dette programmet og kjør det:

CWShredder direct download: http://209.133.47.200/~merijn/files/CWShredder.exe

Restart maskinen din etterpå.