/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kan ikke sende til BGBank????
Fra : jensviggo
Vist : 665 gange
50 point
Dato : 14-04-04 05:49

Jeg kan ikke sende mail til BGBank, deres adresse er ....@bgbank.dk, og det er der ikke noget mystisk ved, men jeg får følgende "afslag":

This is the Postfix program at host ddb1.mailoption.dk.

I'm sorry to have to inform you that the message returned
below could not be delivered to one or more destinations.

For further assistance, please send mail to <postmaster>

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the message returned below.

The Postfix program

Jeg køre xp prof. internet ex 6.0 2600.0000 outlook express 6.0 2600.0000

Håber der er et klogt hoved der ved bedre, jeg vil blive meget glad, hvis I/du kan løse problemet.

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 14-04-04 06:30

Der er noget med at BG bank og Den Danske Bank er ved at få omlagt deres syst,så det er vel problemet .Det skulle være pga hacking.Prøv at ring inden du splitter det hele ad

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 14-04-04 07:06

vis postmaster@bgbank.dk virker så er det den email ....@bgbank.dk der ikke er korekt eller ikke længre gyldig....
mvh fox mulder

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-04-04 08:41

For ca. 2 måneder siden blev bl.a. BGBank kraftigt angrebet at virus, der simpelthen spyttede "mails" ganske vist med virus i, men med navn på personen i mailen.
Som ovenfor skrevet lyder det meget sandsynligt at man på grund af det skeete den gang, nu er i gang med den helt store omvæltning.
Der verserede en link den gang, vender tilbage når jeg finder det.

ellebye

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-04-04 11:33

Det er korrekt at @BGBank var en af de mailservere der for 1-2 mdr. siden brugt til afsendelse af virusinficeret mail.
De har sikkert lavet en større omrokering så adressen ikke længere er gyldig.
Hvis du mailer via deres hjemmeside burde den være opdateret.
Hvis du mailer gennem dit mailprogram til en @BGBank-adresse i dit adressekartotek - så slet den - den er sikkert ugyldig nu.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-04-04 11:50

Hvis nu din comp (utilsigtet) har sendt virus/spam-mail, så er din IP måske blokeret.
Eller bare din adgangsadresse er lukket.
Bare en tanke.
Emesen.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 14-04-04 14:41

Jeg har nu kontaktet BGBank og forelagt dem problemstillingen, men de siger der ingen problemer er, eller har været, det var den oplysning jeg fik.
Jeg prøvede så fra mit eget postprogram på en win 98 maskine med outlook e 6.
Den smuttede igennem første gang, så nu forstår jeg ikke en skid. Jeg har prøvet i 2 dage på xp´en uden held, så kan der være noget lusk med den???????ja jeg ved for lidt om det, men det er dog tankevækkende.
Samme postserver???ak ja, verden er fuld af spørgsmål, og manglende svar på dem.

Men jeg tror dette forum her er det rette til at måske at få løst problemet.

MVH

jensviggo

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 15-04-04 10:09

Tja - Så er tilbage at tjekke alle indstillinger vedr. den pågældende adresse.
At der ikke er tastefejl - at kodeord er skrevet rigtigt - at POP3 og SMTP er rigtig osv.
Ellers prøv at slette den og lave den igen.

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 15-04-04 17:49

Har prøvet alt, og intet virker, jeg sender i fremtiden fra en 98 maskine

tak for alle indlægene

jensviggo

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-04-04 17:54

selv tak - men problemet burde nu kunne løses.