/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP Printer udskriver ikke
Fra : viol99
Vist : 1332 gange
100 point
Dato : 13-04-04 23:11

Jeg har ikke brugt min printer( en HP 690c )i ca 4 uger,sætter nye blækpatroner i og vil så udprinte et word dokument,der kommer intet på papiret.
Jeg har prøvet at rense og udskrive testside helt uden resultat.
Er der nogen der kan hjælpe mig?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-04-04 23:14

Har du husket at pille tapen af patronen?

Får du en fejlmelding fra printeren?

Lidt flere oplysninger tak.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-04-04 23:19

kunne den skrive med de gamle patroner.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-04-04 23:49

Der er sikkert tørret blæk i dyserne.
Prøv at lave en ½ l. vand og kom en dråbe opvaskemiddel i og evt også en spiseskefuld eddike.
Hæld lidt af væsken op i en underkop eller lignende og sæt printerhovedet i underkoppen i en times tid. Tør ved at sætte printerhovedet på en serviet eller køkkenrulle og prøv så igen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-04-04 23:57

"BjarneD"

Nye patroner skulle da nødig være indtørrede.

Men ellers er det da et forsøg værd.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-04-04 23:59

Prøv iøvrigt at se her
http://www.i-know.dk/spm/156

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-04-04 23:59

Nej, men måske husker jeg forkert, er der ikke separat printhovede i den model? eller sagt på en anden måde løse blækpatroner.
Hvis printerhoved og blækbeholder er integreret hjælper mit råd nok ikke, men de fleste har da særskilt beholder og printhovede.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-04-04 00:01

Refi det lyder som snaskede og delvist stoppede dyser og tyder på at jeg husker rigtigt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-04-04 00:16

Nu må vi håbe at spørgeren kører Win 98 ellers er problemerne måske større.....

http://www.eksperten.dk/spm/351866

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-04-04 00:22

Refi, nej, den der må være et klassisk XP driver problem, og her lyder det nu som noget med at den har stået stille, men det er selvfølgelig meget få oplysninger.

Accepteret svar
Fra : Coliniiii

Modtaget 100 point
Dato : 14-04-04 10:44
Godkendelse af svar
Fra : viol99

Dato : 14-04-04 11:26

Tak for svaret Coliniiii.