/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
KAZAA!!! bruger alt for meget hukkommels~
Fra : MarcDuncan
Vist : 416 gange
150 point
Dato : 13-04-04 16:50

Hej Jeg har brugt Kazaa ( den gratis version ) i et stykke tid nu, og det irriterer mig grænseløst at den bruger helt vildt meget hukkommelse så alt andet lagger på min pc.

Ovenikøbet syntes jeg den downloader helt vildt langsomt (KUN 2-4kb i sek)

Er der nogen som har noget tip til hvordan jeg kan få den til at downloade hurtigere eller et andet alternativ til at downloade film og musik med ligeså stort udvalg????

Jeg har webspeed 256/128

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-04-04 17:02

Drop det virusbefængte skidt, og KØB din musik.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-04-04 17:19

Jeg er enig med refi. Du skulle prøve at besøge www.spywarefri.dk/forum her kan du få renset din computer for alt det snavs der bruger hukommelse på din computer. Så er det ganske gratis.

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 160 point
Dato : 13-04-04 17:22

Du skal bruge Kazaa-lite eller Dietkaza 2,0, den første er helt uden reklame, med de samme funktioner som Kazaa, den anden startes, og den starter igen Kazaa, men undertrykker alle reklamer mm.
Ja du kan selvfølgelig også bruge WinMX eller overnet, eller donkey mm, men de er ikke hurtigere, da det hele afhænger af hvor hurtigt de andre tillader at du henter. En anden ting, hvis du ikke selv gir meget, vil Kazaa heller ikke tillade at du henter hurtigt, og du bliver ikke sat højt i participation level. Det er noget du langtsomt vil stige i, hvis du deler meget.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 13-04-04 17:50

Bare luk programmet hver gang du skal bruge nettet...
og start det igen når du f.eks. går i seng...

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : Tigerdyr2004

Dato : 13-04-04 22:42

Ja. Du kan bruge Overnet.com, WINMX.com, Imesh.com, limewire.com eller find flere på www.download.com. Der findes også Kazaa's "Lillesøster" Grokster, som faktisk er det samme som Kazaa, bare med flere søgemuligheder(antal "Search more). Håber at det hjælper!

---Tigerdyr2004---

Kommentar
Fra : Tigerdyr2004

Dato : 13-04-04 22:43

Ja. Du kan bruge Overnet.com, WINMX.com, Imesh.com, limewire.com eller find flere på www.download.com Der findes også Kazaa's "Lillesøster" Grokster, som faktisk er det samme som Kazaa, bare med flere søgemuligheder(antal "Search more). Håber at det hjælper!

---Tigerdyr2004---

Kommentar
Fra : duckit.dk

Dato : 15-04-04 15:32

Jeg broger bittorrent og overnet til mp3 jeg kører mellem 150 og 220 Kbs heletiden med bittorent overnet ligger ca på en 70 når den kører.
www.overnet.com
www.azureus.sourceforge.net til bittorent(bruger java men er flot) ellers brug en af de mange andre klienter. :)

Kommentar
Fra : hghghg

Dato : 16-04-04 11:37

du kan teste din hastighed her. tryk på tools og test i venstre side.
der er mulighed for måling og tweak af forbindelsen.

http://www.dslreports.com/

nb de fleste af de p2p programmer i skriver om er fyldt med spyware

Godkendelse af svar
Fra : MarcDuncan

Dato : 18-04-04 01:48

Tak for svaret pallebhansen.