/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mangler mapper?
Fra : alimak
Vist : 449 gange
50 point
Dato : 12-04-04 23:12

Jeg læser ofte om Mappe der heder" Documents and settings\Rolf\Lokale indstilinger\Temp internet filer"
På min computer har jeg kun "Document and settings\Rolf".Har prøvet og oprette mappene men det bliver jeg næktet fordi det er nogen mapper der heder det samme.Har kørt "Søg" men programmet kan ikke finde mappene. Kan jeg bare la det være som det er? Eller hvordan kan jeg lægge dem ind?
alimak

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 12-04-04 23:16

Kontrolpanel - Mappeindstillinger - Vis - Marker vis skjulte filer og mapper. Så kan du nok bedre se det du har.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 12-04-04 23:17

Hejsa

Gør følgende

Gå om i dit kontrolpanel

Vælg mappeinstillinger

Vælg fanen vis

Rul ned og sæt et flueben-ved vis skjulte filer og mapper

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-04-04 23:20

Det må da være overbevisende.
Der er ingen tvivl om, at du har mapperne du har bare ikke kunnet se dem.
VH
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : alimak

Dato : 13-04-04 00:04

Tak for svaret BjarneD. og til alle der svarede,men BjarneD var hurtigst. Nu kan jeg se mappene tak.
alimak