/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Tømmermænd
Fra : bibsamie
Vist : 559 gange
50 point
Dato : 12-04-04 15:15

Hvad er grunden til at den sværeste smiley at skrive er Tømmermænd hvem tildeler koderne ?? den skulle simpelthen kun bestå af tegnene Ø-L

per

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 12-04-04 15:21

Hej igen....

da jeg lavede mine smileys lavede jeg selv syntakserne - senere indførte Kandu så man skrev ordet melllem [og] - et par af dem bad jeg dem finde et passende ord for - formoder Christina, Gandalf og Molo har gjort det samme - (altså selv navngivet)

.... Karina

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 12-04-04 15:24

det jeg bare mener er at en del undskylder Deres dumheder med at de har tømmermænd, og har man det er det fan svært at skrive koden rigtigt

per

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 12-04-04 15:25

Er lige kommet på... (Lavet af undertegnede). Jeg mente selv den burde have heddet [sorteper] som akronym, men Kandu.dk fandt selv på en løsning, hvilket jeg synes er helt Ok.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 12-04-04 15:26

molokyle

tænkte du på nogen spec. da du lavede den Molo

Per

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-04-04 00:58

bibsamie -> Her er, hva' jeg skrev til kandu.dk :

Citat
Hai Kandu.dk og Maria.

Jeg ved at sitet er under konstruktion i øjeblikket, men hvis det stadig er muligt at tilføje nye Smiley´s, vil jeg gerne komme med dette bud : Sorteper (vedlagt som sorteper.gif)

Som tekst akronym havde jeg tænkt mig : [sorteper]

Smiley´en skal bruges, når man synes der ikke er afgivet et fyldelstgørende/korrekt svar på et spørgsmål, er udpeget en forkert vinder af en debat eller hva´ man nu ikke er tilfreds med og gerne vil give det til kende.

Tænk over det.

Kærligst og med tak for et godt site </MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 18-04-04 14:34

Tak for svaret molokyle.