/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Tekstboks ved figur.
Fra : qfha
Vist : 460 gange
100 point
Dato : 12-04-04 09:50

Hvordan får jeg koblet tekst på indsat figur i word. Ved siden af figuren i teksboks.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 110 point
Dato : 12-04-04 10:22

Office 2000, men virker også i andre off.
stå ved siden af figur>insæt >tekstboks>du har nu et kors >tegn tekstboksen der hvor du vil have den. Den flyttes ved at markere boksen og i kanten fremkommer fire pile med musen og du kan flytte den.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : qfha

Dato : 12-04-04 10:28

Tak for svaret emesen.

Ja, selvfølgelig. Det er lige det med at finde det hele.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-04-04 10:31

Selv tak - jeg kender det godt - hvor er det nu lige.

Kommentar
Fra : ansgard

Dato : 12-04-04 10:54

For alle autofigurer gælder det, at man kan skrive tekst inden i dem: Højreklik figuren og
vælg Tilføj tekst.