/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Upload af PDF-videoklip
Fra : webirene
Vist : 439 gange
100 point
Dato : 08-04-04 21:39

Jeg har modtaget et videoklip til indsættelse på en hjemmeside. Jeg har forsøgt at gøre det på samme måde, som hvis det var et almindeligt pdf-dokument. Uploade PDF-filen og lave et link til denne.
Jeg har lavet en prøve, som er lagt ud på www.gif-haandbold.dk/lasse-eriksen.htm
Er der nogen der lyst til at prøve af om jeg har gjort det rigtigt ??? Skal man altid gemme filen først - og derefter åbne via Adobe Reader. I givet fald bør jeg vel skrive det ??? Og til sidst - hvordan vil brugere med et almindeligt 56K modem have det med sådan en fil ???

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 08-04-04 21:50

Det vil du aldrig få til at virke med et 56k modem - det tager for lang tid - men det virker udmærket.
Linket til adobe tror jeg ikke du behøver, det har de fleste og dem der ikke har downloader det ikke alligevel.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 21:51

Men du har ret at du bør skrive det IKKE egner sig til 56k modem.

Kommentar
Fra : webirene

Dato : 09-04-04 11:01

Tak for svarene - jeg er glad for at det virker. Men har jeg ret i, at man altid skal downloade og gemme filen - for derefter at åbne den ???

Kommentar
Fra : Jacx

Dato : 09-04-04 11:32

det er det bedste

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-04-04 11:38

Ja

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 09-04-04 12:01

> webirene
Forsøg måske i andet format. Jeg har modtaget 3 filmklip fra Australien, i mpg-format, og disse kan du finde her:
http://www.ryaasejladsen.dk/Default.asp?ID=145
Alle 3 er oplaoded præcist som et foto.
Håber du får tingene til at fungere.
/PG

Kommentar
Fra : webirene

Dato : 09-04-04 16:05

Til Guild - Det virker fint med dine filmklip i mpg-format. De blev afspillet fint i RealOne Player. Jeg er imidlertid så meget nybegynder med disse filmklip, så jeg ikke engang ved om jeg selv er i stand til at ændre fra pdf-fil til mpg-fil - og hvordan jeg gør det.
Er RealOne Player et standard-program, som ligger på de fleste PC`ere ??

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 09-04-04 16:52

> webirene
RealOne Player kan hentes gratis ca. 1 mio steder, og jeg vil gætte på at 99% allerede har dette program installeret .. dig selv for eksempel !
Jeg kan ikke helt præcist svare på hvordan du ændrer til mpg, men prøv "et eller andet" eller kast spørgsmålet her på Kandu .. så er der garanteret én som kan svare .. Ellebye foreksempel ?
/PG

Godkendelse af svar
Fra : webirene

Dato : 12-04-04 19:39

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-04-04 21:38

selv tak