/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
addresse linie i bunden ??
Fra : return
Vist : 497 gange
250 point
Dato : 07-04-04 09:00

hvordan flytter man sin addresselinie så den ligger i bunden af skærmen ,

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-04 09:29

Højre klik på den fjern flue benet i lås .......,hold venstre musse tast nede på samme og træk den ned.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-04 09:30

jeg går ud fra du mener procceslinien,så det fjern flue ben i lås procceslinien

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-04 09:32

et c proceslinjen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-04 09:33

du ser den først i bunden når du slipper musse tasten

Kommentar
Fra : return

Dato : 07-04-04 09:37

nej det er adresselinien jeg vil have i bunden af skærmen altså den hvor man søger på nettet med www. osv

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-04-04 09:40

Hejsa

Den kan du ikke flytte ned i bunden desværre

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : return

Dato : 07-04-04 09:42

jo det kan har selv set det hos en men han kunne ikke huske hvordan ham der hjalp ham gjorde ,men det kan lade sig gøre .

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-04 09:43

nope,nix,nada,kan man ikke

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-04 09:45

Så er sikkert et tredie parts program,så som google,de har vist et der ligger i proceslinjen

Kommentar
Fra : return

Dato : 07-04-04 09:50

har selv set det med mine egne øjne og på en maskine der kørte xp og det havde ikke noget med google at gøre .

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 260 point
Dato : 07-04-04 09:58

Okay nu er jeg med

Højreklik på din proceslinje
Gå ned hvor der står værktøjslinjer
Her sætter du et flueben ved den der hedder adresser

Så er den der

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-04 10:00

NÅÅÅÅÅÅÅ,højre klik på proceslinjen>fjern flueben i lås proceslinjen>så så op samme sted>værktøjslinjer>sæt et flueben i adresse>nu har du en tekst der hedder adersse på proceslinjen der er en nubret markering til venstre
for denne,før musen hen over og træk til venstre.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-04 10:01

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-04-04 10:06

Tillæg

Når du har gjort det som jeg har skrevet
kan du se at der står adresser i proceslinjen
dobbeltklik på adresser
og nu får du den søgefelt frem som også er foroven

Brian

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-04 10:12

Den skal have adgang igennem firewall(stifinder)

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-04-04 10:22

Hejsa igen Return

Nu har jeg lige prøvet at ligge min adressefelt ned på proceslinjen
intastet en adresse-klikket på enter
og vupti så er jeg inde på den side som jeg har skrevet
Så det virker
Den skal ikke have adgang igennem en firewall som manse skriver-det er noget sludder

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-04 10:26

du har en Dårlig firewal,min zone alarm spørger om stifinder må gå på nettet når jeg bruger denne adresse linie,så tænk over hvad du skriver før du fortæller at jeg skriver noget sludder,alle kneb gælder åbenbart i din verden.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-04 10:28

ret logisk

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-04-04 10:35

Hejsa Manse

Nu er det jo ikke alle som har en firewal installeret vel.

Jeg bruger selv den som er indbygget i xp(måske ikke så god)
og den lader mig gå på uden proplems

Og nej jeg bruger ingen kneb,det må være dig som har en dårlig dag

Brian

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-04 10:38

sludder og vrøvl

Kommentar
Fra : return

Dato : 07-04-04 11:02

ja det ser ud til at virke nu har jeg den i bunden men har den samtidigt også i toppen er det ikke muligt at fjerne den i toppen og kun have en for hvad skal man jo med to .

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 07-04-04 11:04
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-04 11:06

Højre klik på den i IE værktøjs linjen,fjern flue ben i lså værktøjs linjen
kør musse pilen hen over kanten på værktøjs linjen til der kommer en dobbel pil,hold venstre mussetast nede træk op til den forsvinder

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-04 11:06

lås

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-04 11:09

lås værktøjs linjen igen,eller fjern flueben i adresse

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 07-04-04 11:18

Tak for svaret briani.

men hvad havde det dog med firewall at gøre ??

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-04-04 12:33

Hejsa Return

Det ved jeg heller ikke alså det med den der firewal,min firewal skal ikke have tilladelse,hvis man har adressefeltet forneden.men det skulle manses.

Angående den øverste adressefelt.

Gå op i vis-værktøjslinjer-her fjerner du fluebenet ved adresser

Mvh Og kan du have en forsat god dag
Brian