/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
%RN_COMMON% Og Realplayer
Fra : Mariam_999
Vist : 508 gange
100 point
Dato : 05-04-04 11:28

Hej Allesammen!
For en tid siden fik jeg en virus på min PC. Men Pc'en er nogenlunde iorden igen. Men da jeg fik den virus blev min realplayer ødelagt og jeg kunne ikke længere afspille musik med den. Derfor afinstalerede jeg den og har flere gange prøvet på at geninstallere den, men hver gang får jeg denne fejl midt i instalationen:

"failed to create folder %RN_COMMON%"

Og så lukkes der ned.
Hvad skal jeg gøre for at kunne installere realone igen og hvad er fejlen.
håber i kan hjælpe mig....

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-04-04 12:03

Prøv at hente realplayer ned på din pc og luk dit Antivirus program helt ned og (log af/sluk modem, måske din internet forbindelse)mere for at du ikke er ubeskyttet, mens du prøver at indstallere realplayer,off line
og lad være at benytte dit diskette/cd drev mens du indstallere,husk at slå
din antivirus til igen før du går online.
Manse9933

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 110 point
Dato : 05-04-04 12:05

afindstaller realplayer,og vis du har et reg cleaner program så kør det før du indstallere igen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-04-04 12:06
Kommentar
Fra : Mariam_999

Dato : 05-04-04 12:23

Det er måske det jeg har brug for. Jeg har tidligere forsøgt at afinstallere realplayer helt. Men uden held. Nu har jeg forsøt hvad der står i linket herover. Men Jeg kan ikk ekomme igang for jeg kan ikke finde filen .r1pclean.exe . Hvad gør jeg så.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-04-04 12:36

har du prøvet at bruge din søgefunktion?men det kan være at den ikke eksistere mere på grund af du har afindstalleret RP,og kun har rester af
samme tilbage

Kommentar
Fra : Mariam_999

Dato : 05-04-04 12:39

Ja det er den jeg har brugt præsic som beskrevet, Jeg har prøvet at installer realplayer ige for måske at få den fil med igen men det er jo der mit problem ligger. For realplayer vil slet ikke installeres. Så får jeg den der fejl igen.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-04-04 12:41

Har du en reg Cleaner program,altså til at fjerne ubrugte/korupte/nøgler som ikker peger nogle steder hen i reg data basen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-04-04 12:42

hvilket styresystem har du

Kommentar
Fra : Mariam_999

Dato : 05-04-04 12:44

Nej det men jeg ikke. Prøver lige at skaffe en og prøve med den.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-04-04 12:46

Så slet alt du kan finde der handler om real player,og kør en reg clean prøv så at indstallere

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-04-04 13:01

Der er en her,sæt den til dansk>
http://personal.inet.fi/business/toniarts/ecleane.htm
Jeg bruger selv en anden men det er for snørklet.
Manse9933

Kommentar
Fra : Mariam_999

Dato : 05-04-04 13:10

1000 Tak for hjælpen Det hjalp med den der regcleaner. Og nu er Realone installeret Du skal have tusind tak.Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-04-04 13:12

Det er bare i orden
Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : Mariam_999

Dato : 05-04-04 13:15

Tak for svaret Manse9933.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-04-04 13:22

Selv tak
Bruger ikke selv RP,jeg syntes de snager for meget i ens gøren og laden