/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
smut blev far :-)
Fra : smut
Vist : 518 gange
1 point
Dato : 04-04-04 11:11

jeg er blevet far :_))

hvem kan gætte hvad det bliv
500 point for det rigtige svar
jeg kommer desværre først hjem midt i ugen så der går lidt tid før vi finder en vinder

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-04-04 11:12

Tvillinger, dreng og pige.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-04-04 11:12

Tillykke skal jeg da sige.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 04-04-04 11:13

Jeg vil ikke gætte, men vil blot ønske dig tillykke med den lille ny

Mhh
Wilduhr

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-04-04 11:15

Hejsa farmand

Og

Jeg er sikker på at det blev en velskabt dreng

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-04-04 11:16

Tillykke det blev da en Dreng
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-04-04 11:16

Tillykke med barnet,herligt.
Manse9933

Kommentar
Fra : spacemannn

Dato : 04-04-04 11:23

Tillykke smut(k)
mvh spaceman

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-04-04 11:23

Tillykke med det

jeg tror det blev øøøhhh.... et barn!!!! måske endda en pige.

- et sundt og velskabt eet af slagsen .... tillykke tillykke.

Karina og God Påske allesammen

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 04-04-04 11:37

Hmmm hvad blev det. Jeg tror det blev en pige, en stor en af slagsen. Ej den er jo fej, man skal helgardere sig, tvillinger, deng, pige, ja hvad pokker blev det. Ej, jeg holder på det blev en pige, en sød og dejlig tøs

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-04-04 11:39

smut.

Uanset køn, blot det blev et velskabt barn, det er trods alt det vigtigste.

Og rigtig god Påske

Mvh
ellebye

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 04-04-04 11:58

Hejsa
Og tillykke med drengen...........

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-04-04 12:17

..................... Jeg ved godt hvad det blev - men det er en hemmlighed lidt endnu.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 04-04-04 13:31

Tillykke med den lille. Uanset hvad der er, så skal den garanteret ikke byttes.
mvh
binky

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-04-04 13:33

Tillykke !
Jeg gætter at det blev et barn.
Hilsen.
Natmaden.

Accepteret svar
Fra : idestrup

Modtaget 1 point
Dato : 04-04-04 13:48

tillykke! jeg tror det blev en dreng.
god påske
idestrup

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 04-04-04 14:01

til mor,far og bedsteforældre samt hele Nykøbing.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-04-04 15:16

Hej.
Tillykke herfra også
Når vi nu skal/må gætte, så gætter jeg på en pige......
Jeg ønsker den lille et godt liv

Mordex.

Kommentar
Fra : smut

Dato : 08-04-04 14:23

det blev en sund og rask dreng på 2520gr og 50 cm
>ellebye<
der er vist noget med du har et program til lodtrækning så du kunne måske lokkes til at trække lod eller sende mig et link så jeg selv kan hente det
>emesen<
hvor vidste du det fra?kender vi hinanden udover herfra

mvh smut (super stolt far)

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 08-04-04 14:27

Ihh hvorfor får alle drenge ?

Hehe

Ej, STORT tillykke med det. Håber han er dejlig.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 08-04-04 14:27

Ihh hvorfor får alle drenge ?

Hehe

Ej, STORT tillykke med det. Håber han er dejlig.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-04-04 14:57

Hej smut.

Et meget stort tillykke med den lille, du har rigtig meget at glæde dig til årene fremover. Det er den største gave i livet man kan få at følge et barn helt fra fødslen og ikke kun til de flytter hjemmefra, men også (forhåbentligt) med de glæder det ud i fremtiden må bringe.

Det er med fuld overlæg at jeg ikke har ønsket at "gætte" hvorvidt det måtte blive en dreng eller pige, det aller vigtigste er at det forhåbentligt er blevet et sundt og velskabt barn.

samtidig vil jeg dog takke pænt nej til at trække lod om vinderen, det har intet med dig at gøre, men mere kan jeg på nuværende tidspunkt ikke udtale mig om.

Med venlig hilsen, og endnu engang stort tillykker herfra
Ellebye

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-04-04 16:30

Jeg aner ikke hvem du er "smut", og jeg anede heller ikke hvad det blev.
Men jeg kunne ikke dy mig for at komme påstanden.
Og jeg kan heller ikke hjælpe dig med "lodtrækningen" blandt de rigtige svar.
Emesen.
Og lige lidt mere

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-04-04 17:29

Du skal ikke spekulere så meget, vi deler det bare
Der står ikke noget i din profil ang. 'Ekspert i Bleskift',
Så nu, er en godt tid at træne

til mor'en og dig.

Og husk inden at man får blinket med øjnene, så er de 'små' på vej ud af skole.
[nostalgitænkepause] Jeg har en 'nyfødt' datter der snart blir 17 !!

God Påske.
Natmaden

Kommentar
Fra : smut

Dato : 08-04-04 19:12

jeg lod konen bestemme hvem der skulle vinde og hun syntes det skulle være idestrup så jeg åbner lige en ny tråd så kan du hente dine point her http://www.kandu.dk/dk/spg/37829

Godkendelse af svar
Fra : smut

Dato : 08-04-04 19:13

Tak for svaret idestrup.

Kommentar
Fra : idestrup

Dato : 09-04-04 11:05

selv tak! jeg er bare glad for det blev en velskabt dreng

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-04-04 22:35

vil da lige ønske tillykke også... Nu er i jo nok ved at have lidt mere travlt*GG* og mange knus til jer nybagte forældre...det er super fantastisk ikke sandt?
Mange kærlige hilsner
Sus