/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Vurdering af nyt design
Fra : konkurrencesvar.dk
Vist : 653 gange
100 point
Dato : 03-04-04 16:09

Hej, er der nogle der gider kigge mit nye design af og komme med kommentarer...
http://www.konkurrencesvar.dk/ny_index.htm

Der er kun den ene side.... links'ene er aktive med fører til det eksisterende design
Topbanner skal rettes til...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-04-04 16:25

Se nu begynder det at se godt ud.
Går ud fra at 2 ens reklamer kun er midlertidig.
Du mangler en overskrift.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-04-04 16:30

Der "mangler kun" en sørgeramme omkring cellen >>Konkurrencesvar.dk<<
for at gøre den helt trist.
Emesen.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 03-04-04 17:11

Meget behagelig farve/side, at læse og umiddelbar overskuelig. ALKA

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-04-04 17:51

Layout helt ok.
Farven lidt syg med brækfornemmelser.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 03-04-04 17:59

Ser helt ok ud.
Farven er der ingen der kan blive enige om, smag og behag er forskellig.

Kommentar
Fra : miomis

Dato : 04-04-04 22:14

Hejsa
Jeg må nok indrømme, at jeg nær-"kikker" lidt på manglende tegn som f.eks. ":", men nu aner jeg heller ikke hvor "pernitten" du er?
F.eks. syntes jeg også at dine overskrifter såsom "+ Menu oversigt +" burde være med fed skrift således at de synes mere fremtrædende.

"Fra en der ikke engang selv har en hjemmeside" *SSS*

Knuz
Miomis

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 05-04-04 11:23

miomis....
Det er lige sådanne kommentarer som jeg kan bruge til noget nyttigt.... takker

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-04-04 16:52

Min kommentar var ellers "positiv kritik" og skulle opfattes som sådan.

Accepteret svar
Fra : miomis

Modtaget 100 point
Dato : 05-04-04 23:19

Hej igen og velbekom!
Okey, så har jeg lidt mere til siden...

1. Farven på + Menu oversigt + virkere lidt mørkere - måske det snyder på min pc???

2. Dette punkt: 1) Vi sender kun links til konkurrencer der udlover præmier til en værdi af min. 500,- kr. (der er så mange konkurrencer på Internettet
at du vil få rigeligt med links)......DET ER HER DU SKAL "SÆLGE" DIN HJEMMESIDE"......måske overveje at fremhæve evt. med fed/bold og centrer teksten så den passer til rammen - og selvfølgelig i 2 afsnit, ligsom du har gjort.

3. Disse tekster med stjerne tegn:* Tilmeldte e-mails behandles fortroligt og videregives på ingen måde til 3.part
* Ønsker man senere at afmelde nyhedsbrevet er der i et link i nyhedsbrevet som man klikker på og dermed automatisk afmeldes.
* Ingen kan se din mail-adresse nogen steder......
Her giver du en garanti! Som bruger bliver jeg/man behandlet med "varsomhed" og "respekt" måske var skriften kursiv en mulighed her. Og måske flyttet ned under "Med Venlig Hilsen".....mon ikke man med en 15 tommers skærm eller mindre kan se disse vigtige oplysninger!

Men som sagt er smag og behag, vidt og vildt forskelligt!

Knuz og God aften
Miomis

Kommentar
Fra : enus

Dato : 07-04-04 20:51

Jeg ved ikke om dit design er færdigt, det er pænt men måske lidt "gråt i gråt"!

Mvh. Sune

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 17-04-04 15:56

Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu for snart 14 dage siden og fået svar.
Det er almindeligt i kandu at man takker for hjælpen. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
dabj

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 17-04-04 16:05

*LOL*
Med sammenlagt over 41.000 point så tror jeg nok jeg kender til pointsystemmet på kandu.dk *G*

Jeg sidder pt. på 56k linie men når jeg får adsl op at køre så skal jeg nok logge på med anden bruger og godkende et svar

Godkendelse af svar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 17-04-04 16:07

Jeg kom lige til at se at det var med denne (nye) bruger at spg. var stillet..... tag lige et lille kig, resten kommer op i weekenden ......

Tak for input

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-04-04 16:13

..........nå men en lille lektion er vel ikke af vejen.
Emesen.
PS. >dabj< hvis du kigger i statestikken så se efter "ep" og "uffe29"

Kommentar
Fra : miomis

Dato : 18-04-04 09:22

Tak

Holder øje med din nye side!!!

Knuz
Miomis