/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
virus program ???
Fra : asim1
Vist : 464 gange
200 point
Dato : 02-04-04 19:32

hej

hjælp mig har ikke fået mig et virus program hvad sal jeg bruge for at være nogenlunde på at jeg ikke får virus eller andet snavs ind på min pc

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-04-04 19:33

Jeg kan anbefale Norton.
Så kommer der sikkert flere fra andre.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 02-04-04 19:34

Avast virusscanner er freeware, men har mange ting bla. autoupdate, realtimescanning og mailscanning. Derudover en rigtig god support. Dette Antivirus prg. er på fuld højde med dem man køber, hvad angår effektivitet.
Så absolut "meget for pengene"

http://www.arlet.dk/freewareantivirusprogrammer.htm

Jeg bruger selv Avast og jeg har ikke fortrudt at jeg smed norton ud..

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 02-04-04 19:35

Andet snavs klare denne pakkeløsning: For at beskytte dig mod snavs har jeg lavet en sikkerhedspakke,
som du kan hente her : www.arlet.dk/pakke.htm

Og en gratis firewall: http://www.arlet.dk/firewalls.htm

Accepteret svar
Fra : return

Modtaget 210 point
Dato : 02-04-04 19:35

hej du skal bruge norton og Ad-aware så er du meget godt kørende

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-04-04 19:36

Hejsa

Her er en gratis antivirus scanner nemlig Antivir

Du kan hente programmet her

http://www.avirus.dk/startantivir.htm

Mvh
Brian

Godkendelse af svar
Fra : asim1

Dato : 02-04-04 19:36

Tak for svaret return.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-04-04 19:37

Jeg er ikke uenig med arlet.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-04-04 19:38

Her finder du alt, hvad du har brug for til at holde din PC ren:
http://www.spywarefri.dk/pakken.htm

Pakken er fundet på dette site: http://www.spywarefri.dk

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-04-04 19:39

Norton er god, men koster jo penge, hvorimod AVG fåes i en freeware, som kan opdateres når du har lyst, den ligger også på K-Komputers blad hvergang det udkommer.
Eller du kan hente den over nettet.
Der er såmænd ikke de store forskelle på antivirusprogrammer, kun hvor nemme de er at have med at gøre.
Men de kan ikke undværes.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-04-04 19:50

Det var ikke længe det spørgsmål fik lov til at stå åben, 7 minutter !!!!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-04-04 19:52

Jeg syntes det lugter lidt meget af snyd IKK??

Brian

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 02-04-04 19:53

Ja og så til og med et forkert svar????

Norton er ok, men ad-aware beskytter da ikke en skid. Den fjerner snavset, når det er kommet ind på computeren..

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-04-04 19:55

Ikke når man tænker på, ar Teil faktisk var den første til at svare Norton, ad-aware er jo ikke noget antiviriusprogram.

Ja, ja. Sån' er livet, som man siger på svansk.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-04-04 19:59

Men return får jo ikke noget ud af de 200 point
da han/hende er almindelig bruger.

Så her var det snyd som ikke kunne betale sig FOR DUMT

Brian

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-04-04 20:03

Undskyld jeg regnede forkert, det var efter 4 minutter at svaret blev godkendt !!!!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-04-04 20:37

Med mindre de ledige point skal retur til svareren, så er det jo godt nok.

Man betaler med ledige point til en alm. bruger der så kan betale tilbage til en superbruger, med tak for sidst.

>Brian hvor mange ledige point har du. Du kunne måske "lave lidt ravage" i feltet ved at dele rundhåndet ud, inden muligheden måske lukkes.

ellebye

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-04-04 21:06

Man kan ikke overføre sine ledige point til en alm. bruger, for i det øjeblik
de ledige point overføres, bliver de til superpoint, og dem kan en alm.
bruger jo netop ikke modtage.

Men selv om det havde været muligt, hvad skulle så være formålet
med at "lave lidt ravage"?