/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Budapest - jvchris
Fra : Tulletine
Vist : 469 gange
1 point
Dato : 02-04-04 13:08

Vedr. dit tip om en tur plan.
Hvad er din mailadr. ?
Koster det noget ?
Har du ikke en HP hvor man kan læse den ?

Kh.
TulleTine

Kommentar
Fra : jvchris

Dato : 02-04-04 23:05

Min e-mail er : jvchris@webspeed.dk
hjemmeside : http://home20.inet.tele.dk/jvchris/

Kommentar
Fra : jvchris

Dato : 02-04-04 23:19

nu har jeg lagt mim e-mail ud til jer så lad mig høre hvad jeg kan hjælpe med, eller kik på min hjemmeside, disse tur beskrivelser som sendes pr. e-mail koster ikke noget.
hilsen jvc

Accepteret svar
Fra : jvchris

Modtaget 1 point
Dato : 03-04-04 10:46

nu har jeg lagt mim e-mail ud til jer så lad mig høre hvad jeg kan hjælpe med, eller kik på min hjemmeside, disse tur beskrivelser som sendes pr. e-mail koster ikke noget.
hilsen jvc

Min e-mail er : jvchris@webspeed.dk

hjemmeside : http://home20.inet.tele.dk/jvchris/

Godkendelse af svar
Fra : Tulletine

Dato : 04-05-04 21:08

Tak for svaret jvchris. Jeg kikker forbi HP når tiden nærmer sig.
Mvh
TulleTine