/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Se fjernsyn på nettet?
Fra : Naturterapi.dk
Vist : 873 gange
248 point
Dato : 02-04-04 10:36

Kan jeg se fjernsyn et sted på nettet?
f.eks ved jeg man kan gå ind og se alle afsnit af lægens bord.
Men er dr et sted hvor man kan se opdaterede nyheder f.eks Både danske og udenlandske?

Og vigtigst af alt. Kan man se hele kanaler et sted på nettet?
Altså ikke kun udvalgte programmer, men hele kanalens program.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 02-04-04 10:49

I USA (hvor ellers?!) er der mange egentlige web-tv-stationer som sender direkte online og har gjort det i flere år. Jeg ved ikke hvorvidt dette er udbredt her i Europa og slet ikke i DK. Min kones Familie som bor i Californien har flere on-line tv-kanaler på deres PC.

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : Naturterapi.dk

Dato : 02-04-04 10:57

Du kender vel ikke tilfældigvis et link til en direkte tv kanal?
Jeg kender cbs.com og det er en god kanal, men de viser kun nyhederne.

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 258 point
Dato : 02-04-04 11:01

Hejsa

Prøv at kikke på dette links

http://www.dr.dk/nyheder/lyd_video/

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-04-04 11:10
Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 02-04-04 15:53
Kommentar
Fra : plb

Dato : 08-04-04 00:33

ellers hvis du er villig til at betale kan du købe et tv-kort til din pc, så den kan være en combi tv-pc, men tror de koster 3-4000kr.
men ellers kan du selvfølgelig bare se tv på de link der står ovenover..!

Godkendelse af svar
Fra : Naturterapi.dk

Dato : 09-04-04 11:57

Tak for svaret briani.