/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hjæp til at finde en person?
Fra : ise.jensen
Vist : 468 gange
50 point
Dato : 01-04-04 10:46

dette er ikke et decideret slægtsforskningsspørgsmål, men jeg håber at der er nogle der kan hjælpe mig aligevel.
Jeg kende en der bor i Danmark, men som midlertidigt er taget tilbage til Somalia, hvor han oprindeligt kommer fra. Han har ikke lagt nogen kontaktaddresse eller kontaktperson, men har en email addresse han ikke besvarer.
Jeg har brug for at komme i kontakt med ham nu.
er der nogle steder, hvor man, uden at skulle betale en privatdetektiv formuer, kan få oplyst addresser eller tlf numre?
Men en eller anden hjemmeside eller lignende (måske ligesom de gule sider, blot for udlandet?) ville være dejligt om nogen kunne hjælpe mig med.
Det er heller ikke noget der er så vigtigt, at jeg kan bede ambasaden om hjælp.
Med venlig hilsen Ise.Jensen

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-04-04 10:48
Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 01-04-04 10:48
Kommentar
Fra : ise.jensen

Dato : 01-04-04 10:48

ps. det er IKKE en aprilsnar.

Accepteret svar
Fra : henningborchert

Modtaget 50 point
Dato : 01-04-04 12:50

Hvis du ikke mener du vil ulejlige ambassaden, og hvis han ikke har lagt nogen adresse på det danske folkeregister, så har du i virkeligheden kun en udvej, da jeg ikke mener ovenstående links kan bruges på en så kort horisont.

Du er nødt til at finde ud af hvilket selskab han rejste med. De har muligvis hans nye adresse. Jeg tvivler på de vil udlevere den, men jeg har før prøvet at benytte fremgangsmåden, ved at jeg skrev et brev, som de videresendte. Det gav resultat for mig på den måde at finde en person i Uganda.

mvh

Henning

Kommentar
Fra : senta

Dato : 02-04-04 17:05
Kommentar
Fra : ise.jensen

Dato : 17-05-04 08:42

hej! han er dukket op af sig selv, så nu er vi alle mere rolige!
Der var ikke nogen af jeres forslag der gav pote, men I skal have mange tak for ulejligheden.
Med venlig hilsen Ise.jensen.

Godkendelse af svar
Fra : ise.jensen

Dato : 17-05-04 08:47

Tak for svaret henningborchert.
Jeg har ikke skrevet et brev som du foreslog, da han som sagt dukkede op af sig selv.
Han havde lovet at give lyd fra sig, og returnere forskellige papirer, da han nåede der ned, men intet hørte vi fra ham.
Så bliver man jo urolig, da Somalia er et temmeligt uroligt land, mildt sagt...
...men alt endte godt.
...tak for din besvarelse. Det er altid rart at få andet end bare et link, som man ikke ved hvad er, når man klikker ind på. Det kunne jo være alt lige fra "voksen underholdning" til virus...

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 17-05-04 09:16

Det glæder mig at alt endte lykkeligt. Skulle det vær en anden gang skal du bare sige til. Jeg deler iøvrigt til tider din bekymring over svarene, der somme tider bærer præg at at der bare i huj og hast skal sendes et link af sted, for at man så har svaret.

Fortsat held og lykke fremover, og tak for dine point.

mvh
Henning Borchert