/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
OVERNET FIREWALLED!!!
Fra : jumbovorre
Vist : 371 gange
150 point
Dato : 01-04-04 09:58

Hej Alle

Jeg bruger P2P-programmet OVERNET, men jeg bliver ved med at få "Status Firewalled"... Jeg har en Cybercity ADSL forbindelse 1mbit- Zyxel router, hvor samtlige porte er åbnet... bagi Zyxel-routeren sidder en LinkSys trådløs router/switch (samtlige porte åbnet i desperation!!)... Har snakket med Cybercity, som siger at der ikke er noget hos dem der blokerer!
Firewallen i XP er også slået fra- Hvorfor bliver jeg ved med at "gemme" mig bag en firewall!

Håber påå et svar

Steffen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-04-04 10:02

Du skal IKKE fjerne din firewall.
Overnet virker alligevel det går bare langsommere.
Det du henter via overnet kan ikke være så vigtigt at du vil køre uden firewall.
Konsekvenserne er meget værre.

Accepteret svar
Fra : flexmachine

Modtaget 150 point
Dato : 15-04-04 22:07

du kan bare åbne dine porte på dit router det gør du ved at gå ind på din side der tilhøre din router hos cybercity.dk Jeg har Ffks. sat min TCP Port til 9217 og min UDP PORT til 5468 men bestemmer du selv.... så for du også en hurtig download

Godkendelse af svar
Fra : jumbovorre

Dato : 27-04-04 08:31

Tak for svaret flexmachine.