/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
Balanceproblemer
Fra : Bekkamus
Vist : 535 gange
100 point
Dato : 01-04-04 09:06

Vi har for lidt over en uge siden fået en grå jaco unge, det vil sige hun er 7 måneder gammel. Hun virker meget klodset. Når hun skal op på hånden flyver/hopper hun nærmest og når hun så sidder der har hun meget svært ved at holde balancen. Hun kan fx. finde på lige pludselig og flyve/hoppe op på vores hoved fordi hun ikke kunne holde balancen på armen. Er det bare fordi hun er unge eller er der noget galt?

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 01-04-04 09:10

Måske kan dette hjælpe dig:
http://bbj.homepage.dk/spoerge/spoerge.htm

Mvh. Cooper

Accepteret svar
Fra : tronddk

Modtaget 100 point
Dato : 01-04-04 14:57

det er noget den skal vokse sig fra når den cika er 1 år skulle den gerne have en okey balangce men den er ikke hel perfekt når den er 1 år den bliver føst perfekt når den er ca 1½-2 år men hvis den stadig er lige så kloset som nu når den er blevet 1 år så fejler den noget

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 01-04-04 14:58

undskyld jeg roder ligt rund i det men håber du kan forstå det

Godkendelse af svar
Fra : Bekkamus

Dato : 18-04-04 17:57

Tak for svaret tronddk.