/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Antivir
Fra : skroeder
Vist : 503 gange
150 point
Dato : 31-03-04 10:38

Hej.

Hvad kan anbefales som det bedste antivirusprogram (købe)?

Skroeder.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 31-03-04 10:40

Hejsa

Jeg vil anbefale Norton antivirus

Jeg bruger den selv og er godt tilfreds med den.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 31-03-04 10:42

Du vil nok få lige så mange svar som der er brugere herinde, men jeg bruger selv Norton fra Symantec som jeg er yderst tifreds med.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 31-03-04 10:53

Jeg bruger Panda AntiVirus

"Det da en sød bjørn"

Kommentar
Fra : return

Dato : 31-03-04 10:54

Norton kan anbefales er 100% tilfreds, men husk også at bruge et spy program bruger selv Ad-aware 6.0 så skulle du være dækket ind men huske at opdatere for Norton beskytter jo ikke mod alt .

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 31-03-04 10:59

Jeg vil anbefale "AVG" anti-virus...
(som bl.a. hele TDC koncernen bruger!)

http://www.grisoft.com/us/us_dwnl_trial.php

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : heinefernandes

Dato : 31-03-04 11:00

jeg bruger også norton, panda har jeg også prøvet og jeg har ikke været utilfreds med nogen af dem...og jeg er enig med return om at ad-aware er en god ting at bruge, hvis bare man husker at opdatere (både antivirus og ad-aware)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-03-04 11:01

Jeg bliver mere og mere glad for min Norman NIC (med personlig firewall).
Den er forbedret rigtigt meget i den tid jeg har haft den, og så ligger prisen rimeligt.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-03-04 11:04

Jeg bruger Panda Antivirus Titanium og har aldrig haft nogle
kompatiblititet's problemer med andre programmer/systemer,
har kørt med Panda Antivirus Titanium i 3 år nu

http://www.antivirus.dk/default.asp?area=privprodinfo&prodid=33
Manse9933

Kommentar
Fra : 1003jeppe

Dato : 31-03-04 11:05

Og jeg bruger Mc.Afee VirusScan 7.0 .kan købes hos Computer City i en pakke sammen med Med McAffe Firewall 4.0. ca kr.300-
7-9-13 og bank under bordet, har aldrig haft Virus
hilsen 1003 jeppe

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-03-04 11:07

ikke et eneste problem i 3 år,godt gået panda,ingen virus,nada

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-04 11:10

De fleste antivir-programmer opfylder stort set deres formål.
Hvilket der er det bedste kommer jo an på erfaring og en prøve.
Jeg har endnu ikke oplevet et der ikke på et eller andet tidspunkt har sluppet noget igennem som ikke skulle igennem.
Så ingen nævnt ingen glemt.

Det bedste program er nok brugeren selv kombineret med et anerkendt produkt.
Det er nemlig brugeren i den sidste ende der skal sørge for at programmet opfylder sit formål.

Dvs. Holde det ajour og upto date - passe på hvad og hvor man klikker og hvor man surfer.

Det er nemlig først når skaden er sket at programmet viser sit sande jeg.

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 31-03-04 11:21

Jeg vil anbefalde Trend Micro Internet Security, både Antivirus og Firewall. Se link: www.antivirus.com.

Norton antivirus er goså godt, men jeg synes at den bruger "for mange" ressourcer også er dens begvedliggende tjenester ikke gennemskuelige som Trend Micro.

Accepteret svar
Fra : edbmongolen

Modtaget 150 point
Dato : 31-03-04 18:53

www.arlet.dk her finder du nogle fede links og så koster det ikke en krone. Gratis virus program og firewall

Kommentar
Fra : edbmongolen

Dato : 31-03-04 18:57

Husk at putte en basse i arlet´s kage kasse

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 31-03-04 20:31

Jeg vil foreslå Avasti, det er gratis og det er blevet kåret til at være like godt som Norton, af et computer blad.Jeg hadde AGV og fik besked at jeg havede fået en virus, AGV programmet kunne ikke gøre noget. Så tok jeg kontakt her på kandu og fik anbefalet Avasti. Jeg instalerede det og det fandt 16 viruser trojanere og annet lort. Jeg er meget glad for Avasti.
Hilsen alimak

Godkendelse af svar
Fra : skroeder

Dato : 02-04-04 10:48

Tak for svaret edbmongolen.

Kommentar
Fra : edbmongolen

Dato : 03-04-04 23:46

selv tak