/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Drop down menu i Frontpage 2000
Fra : webirene
Vist : 703 gange
135 point
Dato : 29-03-04 15:31

Jeg bruger Frontpage. Kan indsætte små færdige scripts i html. Har lavet www.gif-haandbold.dk På denne side har jeg problemer med at indsætte drop down menuen. Har anvendt Fælles kanter. Indsat tabel med bl.a. pegefølsomme knapper. Ville i 3 af cellerne have placeret drop down menuerne. Kan godt indsætte menuerne - men links til de øvrige sider virker ikke. Når jeg indsætter dem nedenfor den fælles kant virker de - også i en tabel. Kan det ikke lade sig gøre i den fælles kant ?? Det ville have været nemmer for at undgå manuelle indsætning / rettelser på alle underliggende sider.
Jeg har kun rettet på startsiden - og afventer nu svar - positivt eller negativt.

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 04-04-04 11:43

Prøv at stille dit spørgsmål på denne adresse:

http://www.html.dk

Accepteret svar
Fra : Anli

Modtaget 135 point
Dato : 04-04-04 11:46

Ja undskyld jeg skulle måske uddybe mit svar lidt mere.
På adressen http://www.html.dk kan du tilmelde dig den nyhedsgruppe du ønsker og her igennem stille spørgsmål.
Jeg er sikker på at du får et svar du kan bruge.

Kommentar
Fra : webirene

Dato : 04-04-04 12:40

Er det fordi du mener, at spørgsmålet ikke kan besvares her på siden ??

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 04-04-04 15:23

Nej jeg gør ikke.
Men af de svar jeg har set indtil nu gør at jeg syntes at > webirene < skulle prøve i den gruppe også.
Og lad det så blive ved det, ikke sandt.

Kommentar
Fra : webirene

Dato : 07-04-04 20:01

Kan man slette et spørgsmål - uden at acceptere som svar ??
Jeg tror ikke jeg får svar på mit spørgsmål. Anli må gerne få mine point, de betyder ingenting for mig, men hvis jeg accepterer et svar, kan jeg vel risikere at andre bruger point på at købe et svar der ikke kan bruges. Eller er det OK ??

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 08-04-04 16:20

Du kan evt. lave en drop down menu ligesom på www.rune-elite.dk

Men det er nok ikke det du mener med en drop down.

Du kan lave nogle i Dreamweaver men jeg ved ikke om du kan sætte dem ind i frontpage

MVH MC

Kommentar
Fra : webirene

Dato : 08-04-04 21:07

Nej Martin - det var ikke helt det jeg mente. Jeg har lavet menuen som jeg ønsker det på den nævnte hjemmeside. Jeg ville blot gerne have haft den sat ind under "Fælles kanter". I øjeblikket er den indsat på hver enkelt side, hvilket også betyder at jeg skal rette siderne enkeltvis, såfremt der kommer ændringer.
Den sidste del af mit spørgsmål går på om jeg kan slette mit spørgsmål - eller om jeg bare skal acceptere et af svarene - selvom jeg reelt ikke har fået svar på mit spørgsmål ??

Godkendelse af svar
Fra : webirene

Dato : 08-04-04 21:34

Tak for svaret Anli. Jeg har lagt mit spørgsmål ind på www.html.dk som du foreslog. Jeg tror ikke selv den kan lade sig gøre - men det havde selvfølgelig været rart.
Undskyld det med pointene på mit tidligere spørgsmål. Jeg er ny på siden og vidste ikke helt hvordan det hænger sammen. Godt du fik dem på anden vis. Jeg forstod ikke i første omgang dit svar - men har efterfølgende prøvet at lave ekstra image-mapper, og det fungerer fint.
Jeg lægger et nyt spørgsmål ind nu - måske kan du også hjælpe med det.

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 09-04-04 09:47

Jeg kan prøve at lave en dropdown menu i dreamweaver ellers tjek dette link www.webcafe.dk