/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Tempratur på Bundkort
Fra : karsten77
Vist : 427 gange
50 point
Dato : 28-03-04 23:07

Hejsa. Jeg mangler et program til at måle temperatur på min Bundkort.. Det er et Abit Ic7-Max3. Det skal kunne måle Grader på Cpu og Bundkort/Chipset. Jeg ved Asus har et der hedder Asus Probe. det er noget lign jeg er ude efter. Da dette kun virker på Asus bundkort

På forhånd tak

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 28-03-04 23:10

Hej Karsten, har du prøvet at kigge på tucows.dk?
Mvh Brommi

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-03-04 23:14
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-03-04 23:18

Så vidt jeg ved kan man da se det i bios Der kommer du ind ved genstart og trykke på delete samtidig med opstartsbilledet
Mvh sune

Kommentar
Fra : karsten77

Dato : 28-03-04 23:26

Ja det ved jeg godt.. men det siger jo ikke noget om load ved belastning.. kun som "Idle" hvis man kigger i Bios. og det er ved længere brug osv jeg er ude efter

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-03-04 23:29

Ok så er aida 32 løsningen
Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : Brommi

Modtaget 60 point
Dato : 28-03-04 23:55

Hej karsten
jeg har kigget lidt nærmere på google.com og fundet det helt rigtige program til dig "Abit EQ"
det kan hentes her -> http://www.motherboardfaqs.com/Abit_nForce2/files/bios/abiteq110w.exe

billede af den funktioner her -> http://www.motherboardfaqs.com/Abit_nForce2/images/software/image004.jpg

Jeg kan dog ikke prøve det selv da det KUN virker på Abit bundkort.. men det ser fed ud.. prøv det

mvh Brommi

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 28-03-04 23:56

btw.. aida er ikke specilt god til aflæsning af temperaturer.. men kanon fed til at få en masse info ud af computeren

Godkendelse af svar
Fra : karsten77

Dato : 29-03-04 00:06

Tak for svaret Brommi. Det var lige det jeg søgte..Det er vildt så meget det program kan.. er meget overrasket Mvh Karsten Kristensen

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 29-03-04 00:09

Det var så lidt Karsten. jeg er glad for at jeg kunne hjælpe
Mvh Brommi