/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
SOERENSUS
Fra : refi
Vist : 629 gange
1 point
Dato : 28-03-04 19:58

Hvad har du egentlig gang i.......

Vi må da håbe kandu følger lidt med og trækker dit stik ud.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-03-04 19:59

Hvad sker der dog.
Emesen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-03-04 20:01

Vedkommende er igang med at lægge et basketball link ind i samtlige spørgsmål.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-03-04 20:02

Sådan: bare tjek www.kbbk.dk
Han må have susen for ørene den "gode" S.....sus

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 28-03-04 20:05

Hvis det virkeligt er tilfældet og i øvrigt uden rlevans for spørgsmålet, så skal han jordes, men lad os nu lige se - ikke ?

mvh
Varla

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-03-04 20:07

Vi venter skam også...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-03-04 20:10
Kommentar
Fra : Varla

Dato : 28-03-04 20:20

Jeg har også fundet flere og derfor stillet et spørgsmål til sorensus, nemlig:

Til sorensus

Jeg er måske lidt langsom, men jeg ser ingen relevans mellem spørgsmålet og det af dig angivne link.

Så hvilken relevans har det af dig viste link for spørgsmålets besvarelse ?

mvh
Varla

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-03-04 20:23

Vedkommende skal bare vide at det er en stakket frist hvis de tager hans IP

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 11 point
Dato : 28-03-04 20:27

Jeg kan samtidig tilføje, at jeg netop har taget kontakt til klubbens formand, for at høre, om denne kender omtalte person.
Der vil nok være en parallel sammen med kandu, som forhåbentlig sletter vedkommende, men hvis klubben kender personen kunne det tænkes også at gå ud over dennes ry, derfor.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-03-04 20:31

Ja - der er tilsyneladende et par stykker der har fundet en ny legeplads i aften.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-03-04 20:32

Hvem mere?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-03-04 20:37

Og jeg som troede det skulle være en "kedelig" aften.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-03-04 20:39

Det er da også kedeligt, ikk'!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 28-03-04 20:40
Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-03-04 22:25

"Better_Performance"

Er du ude på at skræmme folk væk siden du har en side med popups.?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-03-04 22:26

>Better_Performance
Flot site må jeg sige.
Emesen.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 28-03-04 22:28

refi -->

Jeg er jo nødt til at få solgt de s.... T-shirts *gg*

emesen -->

Tak

Kommentar
Fra : MortenRostved

Dato : 28-03-04 22:29

Jeg er ked af den chikan som den omtalte person har forvoldt jeres forum. Jeg har desværre ingen mulighed for at vide hvem denne person er. Jeg kan kun oplyse at det er en person uden organitorisk sammenhæng til klubben. Det er en uetisk reklametion i vores forening,

Morten Rostved
Formand for
Køge BasketBall Klub

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-03-04 22:31

Det er taget til efterretning.
Tror også vedkommende er væk igen.

Det er jo ikke jeres skyld at nogen syntes det er sjovt at lege her.

Tak for din deltagelse.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-03-04 22:31

Flot respons må man sige......bravo...... til klubben....

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-03-04 22:44

Må jeg have lov til at sige Morten Rostved mange tak for din hurtige respons på min mail til dig.

Det var et skud i tågen at forespørge dig, men vi ville ikke lade forsøget være uprøvet.

Det er heller ikke et problem for kandu at slette personen, men vi følte lige at jeres klub skulle have at vide dette om personen.

Endnu en gang tak.

Med venlig hilsen
Ellebye

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-03-04 22:53

Jamen det er da godt nu er den STORE katastrofe afblæst Hvas ska vi så finde på

Mvh Sune

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-03-04 22:57

Lad os se hvad der sker når kl. bliver mandag.....

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 28-03-04 23:04

Tak for svaret ellebye.

Egentlig skulle Rostved have pointet men det kan jeg jo ikke.

Så du får det mailen.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-03-04 23:07

Jeg syntes det var morderlig pænt af ham at skrive herind.
Så ja pointene burde være gået dertil.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-03-04 23:08

Hele 1 point

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-03-04 23:13

Ja det var lige lidt nok - men det gir nu 11

Jeg ville egentlig have forhøjet det men da var det for sent.

Så det næste får lidt extra.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-03-04 23:28

Refi er en fedterøv