/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
LUK SPØRGSMÅLSKONKURRENCE 2 !!!
Fra : Sunowich
Vist : 497 gange
6 point
Dato : 28-03-04 10:53

Hejsa som lovet fortsætter konkurrencen til i aften kl 2400
http://www.kandu.dk/dk/spg/36804
Hav en god dag
Mvh sune

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 28-03-04 11:04

Er du ikke lidt "rundhåndet" med pointgivningen. Første spørger satte hele 3 point i "spil" .. du har fordoblet i denne tråd.
/PG

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-03-04 12:39

>Sunowich, med al ære og respekt for din indsats, er der jo ikke mange superbrugere der ikke har lukket deres spørgsmål. Det er altovervejende de almindelige brugere.
Det ville være bedre hvis man lavede en liste over alle de almindelige brugere der ikke lukker deres spørgsmål, og hvis de logger sig på igen, skal de lige præsenteres for deres udestående, INDEN nogen begynder at at hjælpe.

ellebye

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 28-03-04 12:52

> ellebye
Det var en RIGTIG GOD idé. Eksempelvis kunne der sættes et "maximum", og ved indlogning, kunne man få meldingen:

"Kære Guild, du har nu xx åbne spørgsmål, inden du kan stille et nyt spørgsmål, skal du "rydde" op"

.. eller noget i den retning.
/PG

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 28-03-04 13:01

>Sunowich og Ellebye
Jeg var lige inde i Jeres "historik", her kan læses "besvarede" og "Tips & Tricks". (Forøvrigt har I begge en imponerende liste).

Det kunne vel også være her, der kunne oprettes en tredie - nemlig "Åbne spørgsmål"
Men kun et forslag til Kandu .. hvis de læser med.
/PG

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-03-04 13:07

Jeg kan i denne forbindelse sige, at jeg stødte på en spørger i et knallert spørgsmål, og selv om jeg ikke har været involveret i nogle af spørgsmålene, fik jeg dog personen til at lukke 10 udestående spørgsmål.

Men rigtig hvis der lå en spærring at man ikke kunne have mere end x antal spørgsmål åbne kunne det da være at vedkommende blev opmærksom på det.

Men det er samtidig også op til superbrugerne i de forskellige kategorier, selv lige at "undersøge" personen for derefter lige at minde denne på, at "vi" godt vil hjælpe denne, såfremt at vedkommende lukker sine ubesvarede spørgsmål. Selvfølgelig på en pæn og høflig måde, og med vejledning i hvordan man lukker et spørgsmål.

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-03-04 13:12

>Guild

Se lige denne:

Ishoey
Superpoint 12347
besvarede spørgsmål 67
Tips skrevet 146

Jeg tror det er rekorden.

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 28-03-04 18:50

Hvad så hvis man stadig ikke kan lukke spørgsmålet?
http://www.kandu.dk/dk/spg/4502
Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-03-04 00:12

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 6 point
Dato : 29-03-04 00:16

Ud over disse 6 point, mangler jeg kun 486........... he, he......kom med dem

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 29-03-04 00:19

Tak for svaret Mordex.