/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Realplayer - %RN_COMMON%
Fra : Mariam_999
Vist : 1118 gange
100 point
Dato : 26-03-04 23:42

Hej Allesammen!
For en tid siden fik jeg en virus på min PC. Men Pc'en er nogenlunde iorden igen. Men da jeg fik den virus blev min realplayer ødelagt og jeg kunne ikke længere afspille musik med den. Derfor afinstalerede jeg den og har flere gange prøvet på at geninstallere den, men hver gang får jeg denne fejl midt i instalationen:

"failed to create folder %RN_COMMON%"

Og så lukkes der ned.
Hvad skal jeg gøre for at kunne installere realone igen og hvad er fejlen.
håber i kan hjælpe mig....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-04 00:11

Nogenlunde iorden er ikke godt nok.
En tur på www.spywarefri.dk kan rense den helt.
Og så virker installationen nok også.

Kommentar
Fra : Mariam_999

Dato : 27-03-04 00:13

Hej
Min pc er scannet for spyware og jeg scanner den stadig engang imellem. Og den er ren for den slags men alligevel kan jeg ikke få realplayer installeret.

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 110 point
Dato : 27-03-04 00:31

Hejsa

Du skal være sikker på at den gamle realplayer er helt væk,inden du installerer den igen.

Prøv først at gå om i din stifinder og se om der ligger noget der.

Bagefter kan du prøve at søge under søg på navnet realplayer

Til sidst går du ind i din regi

Star-kør-skriv regi-klik på ok

Når du kommer derind bruger du tasterne ctrl+b
Og en søgeboks dukker frem-i denne skriver du realplayer eller real og klikker på find næste
Finder den noget-sletter du det-og så skal du igen have søgeboksen frem
Sådan bliver du ved indtil den siger søgningen er slut
Prøv at lave søgningen på begge navne-realplayer eller real

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Mariam_999

Dato : 05-04-04 10:52

har slettet alt hvad der hademed real player at gøre...
Men kan stadig ikke installere den.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-04-04 15:55

Hejsa igen

Prøv at downloade den Realplayer som ligger her

http://www.download.dk/index.asp?Kat=multimedie&subkat=afspillere&prog=832

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Mariam_999

Dato : 05-04-04 17:41

Hej Jeg har nu fået svaret på hvad jeg skulle gøre... Et andet sted. og det virkede fnt. Men 1000 tak for dem der prøvede at hjælpe her. :)

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-04-04 17:53

Okay

Dejlig at høre du har fået det til at virke

Så skal du bare have lukket dette spørgsmål

Mvh og en forsat god dag
Brian

PS-Måske du lige skulle skrive det svar som du fik her,så dem der har de samme proplemer kan gå ind og læse svaret

Kommentar
Fra : Mariam_999

Dato : 05-04-04 22:50

ok hvordan lukker Jeg her.. Da jeg egentlig ikke har fået svaret her....

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-04-04 22:55

Hejsa

Du kan vælge den kommentar du syntes bedst om.

Dine point få du jo ikke tilbage,de er jo brugt

Brian

Kommentar
Fra : Mariam_999

Dato : 05-04-04 23:01

Dem får du så Briani hehe
Og besvarelsen var :
1 Starte med at afinstaller Realplayer.
2 Scan computeren med en Regcleaner(et program som fjerner Registreringskoder fra computeren som ikke bliver brugt, kan downloades gratis f.x. på http://www.webmasterfree.com/regcleaner.html og er et meget lille og hurtigt program) den skulle gerne være med til at fjerne resterne af realplayer
3 Geninstallere Realoneplayer og man får ikke den fejl meddelelse mere.
ER AFPRØVET OG VIRKER SELVFØLGELIG.

Godkendelse af svar
Fra : Mariam_999

Dato : 05-04-04 23:02

Tak for hjælpen briani.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-04-04 23:08

Hejsa igen

Jamen jeg takker

Helt fint du kommer med en kommentar,hvordan du fik det til at virke

Mvh Og godnatter når den tid kommer
Brian

Kommentar
Fra : Just_Iraqi

Dato : 14-05-05 20:32

jeg har prøvet alt det der i har skrevet.....men den duer alligevel ikke...

jeg har genstartet hele sytemet så den er så ny som før....
jeg har downloadet regcleaner men der er ikke noget, for min computer er helt ny.......
jeg har xp foresten..

tak på forhånd!!

Kommentar
Fra : Mariam_999

Dato : 14-05-05 23:43

har du prøvet at starte med at geninstaller og så afinstallere og så køre regcleaner. ellers prøv at gå ind i start> Kør> regedit

prøve at søge på navnet realplayer

Når du kommer derind bruger du tasterne ctrl+b
Og en søgeboks dukker frem-i denne skriver du realplayer eller real og klikker på find næste
Finder den noget-sletter du det-og så trykker du f3 for at finde næste, og Sådan bliver du ved indtil den siger søgningen er slut
Prøv at lave søgningen på både -realplayer og real.
Og efter det geninstallere du realplayer