/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
cesarftp
Fra : evp
Vist : 523 gange
25 point
Dato : 26-03-04 12:20

jeg har fået sat min cesar ftp server op at køre men jeg kan kun logge på fra min egen computer... jeg har åbnet port 21 hvad kan der være galt???

Accepteret svar
Fra : dscoop80

Modtaget 25 point
Dato : 26-03-04 16:36

du har muligvis en dynamisk IP som opkobling til internettet!
sørg for at ha' en fast IP ved brug a' FTP-server...........

/Cooper

Kommentar
Fra : evp

Dato : 27-03-04 08:41

ja jeg har dynamisk ip men det siges at kunne lade sig gøre alligevel..

Kommentar
Fra : evp

Dato : 27-03-04 13:35

åbenbart ikke... jeg kan ikke få den til at virke... kender nogen en anden mulighed så høre jeg den gerne...

Kommentar
Fra : evp

Dato : 27-03-04 22:42

hvad kan jeg ellers gøre når jeg står et andet sted i landet og skal hente noget fra min egen comp??? altså ikke på nuverende tidspunkt...

Godkendelse af svar
Fra : evp

Dato : 25-05-04 21:42

Tak for svaret dscoop80.