/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Norge Alkove.
Fra : l.Wils
Vist : 471 gange
100 point
Dato : 25-03-04 11:50

Jeg havde et foto, af en alkove med snørkler og sving, der var hentet på nættet.
Men nu hvor jeg skal bruge det, som model til mit eget byggeri, er den væk. Er der en som har set den,eller en lignende, vil jeg være meget taknemlig.
Så vit jeg ved, var Billedet hentet fra et inbo i en Norsk Feriehytte.
Hilsen.Gør det selv mand.
L.Wils

Accepteret svar
Fra : dscoop80

Modtaget 110 point
Dato : 25-03-04 12:12

http://www.hulsig.dk/huset.htm

Ellers gør følgende:

1. Gå ind på www.google.com
2. Vælg "billeder"...
3. søg på f.eks. "ALKOVE"...

Mvh. Cooper

Godkendelse af svar
Fra : l.Wils

Dato : 25-03-04 15:24

Tak for svaret dscoop80
Det var lige det der skulle til
så mange tak.
Jeg har søgt der før men der er sikkert snegetsig en fejl ind, et eller andet sted hvis du vil se hvad det var jeg søgte så se den på http://www.hytteguiden.com/photos/hytter_pics/torsheimen/torsheimen_alkove_01_large.jpg Så forstår du sikkert hvorfor den skal stå på mine børns værelse.
M.V.H
L.Wils