/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Søger PSP En Der Vil Sende Det...
Fra : Grise_tryne
Vist : 619 gange
100 point
Dato : 24-03-04 15:46

Hejsa Jeg Vil Spørge om der er en sød person der gider at sende en udgave af paint-shop-pro.... Så Vil jeg blive mega glad...
Det må gerne være en udgave som er gammel men stadig virker godt...

MVH Grise_tryne

Kommentar
Fra : 157359

Dato : 24-03-04 15:59

Hvad mener du med at sende?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 24-03-04 17:39

Du må da være fuldstændig fra den.

Dels er det jo en ret stor fil du taler om, og dels er det ULOVLIGT

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 24-03-04 18:07

Køb et pcblad hvorden er på

Kommentar
Fra : kaos_kristian

Dato : 24-03-04 18:12

Du kan downloade en free trial version her:
http://download.com.com/3000-2192-10200691.html?tag=lst-0-1
Hvis du vil have en fuld version må du hoste op med nogle slanter - benytte ulovlige metoder.
Kaos

Kommentar
Fra : kaos_kristian

Dato : 24-03-04 18:15

Du kan også hente paint shop pro direkte hos udviklerne (der kræver de dog at du registrerer dig) - men igen det er en free trial.
Du skal dog have en smule tålmodighed, da det som tidligere skrevet er en relativ stor fil (ca. 30 mb.)
Hent den her:
http://www.jasc.com/products/?

Kaos

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-03-04 19:01

PSP er altså shareware Better performance! Så det er ikke ulovligt!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 24-03-04 19:33

Så er jeg blevet snydt

http://www.jasc.com/products/paintshoppro/

Hvor har du fra, at det er shareware??

Kommentar
Fra : kaos_kristian

Dato : 24-03-04 19:45

Man kan vel sammenligne det med at kalde for eksempel WindowsXP for shareware, idet at du ligeledes kan benytte dette i 30 dage førend du skal registrere dig. Uden registrering virker hverken Windows eller PSP efter prøvetiden...
Men rigtig shareware kan man vel ikke helt kalde dem.
Kaos

Accepteret svar
Fra : Angelica

Modtaget 100 point
Dato : 24-03-04 19:52

hej tryne

jeg ved ikk om jeg 100 % kan hjælpe dig ydeligere.. men hvis det er prøv
at giv mig din mail.. så kal jeg se hvad jeg kan finde ud af..

knus
angel

Kommentar
Fra : Grise_tryne

Dato : 24-03-04 20:04

hej angel jeg takker mange gange, men jeg har downloaded det, men prøv at se oom du kan sende det til denne her Sebastiangroset@ishoejby.dk

Mvh Grise_tryne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-03-04 20:27

Shareware er en betegnelse for fuldt funktionsdygtige programmer, som man frit kan downloade (og distribuere), og kendetegnet ved at man kan benytte programmet i en periode indtil man skal registrere det. Som regel sker det ved at sende en registrerings mail til udviklerne af programmet, som så sender en registreringsnøgle tilbage! Men jeg indrømmer begrebet er lidt udvandet efterhånden! Man bruger nok betegnelsen trialware mere i dag. Om man så kan bruge betegnelsen shareware om windows tror jeg nu ikke, da man ikke kan downloade det i en legal version fra internettet.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 24-03-04 21:13

Min personlige mening om dette spørgsmål er nok at det ikke er en trial der efterlyses, den kan jo downloades hvor som helst

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 02-07-04 23:44

Skulle vi se at få lukket spørgsmålet??

Godkendelse af svar
Fra : Grise_tryne

Dato : 03-07-04 18:09

Tak for svaret Angelica.