/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kåring af Kandu´s største pointrytter!
Fra : IDEAN
Vist : 423 gange
1 point
Dato : 23-03-04 10:38

Flere profiler, snyd med point, dobbelt moral, vilje til at vinde brødristeren for enhver pris osv. Hvem besidder disse egenskaber?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-03-04 10:41

Det må være mig Idean. Jeg er både Rina, Fridaflip (næsten). Og idet Fridaflip er Pinnochio, Stalk og Ram er jeg også dem.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 23-03-04 10:43

Hellè for resten så!!

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 23-03-04 10:44

Hovrfor gidde oprette flere profiler?

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 23-03-04 10:44

3773: Jeg er tilbøjelig til at give dig ret

Har bare på fornemmelsen at der sidder et par stykker med endnu flere profiler, mere dobbeltmoral og som helhjertet går efter brødristeren.

PUBLIC SERVICE: Svaret til dette spørgsmål kan ikke findes i google!

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 23-03-04 10:50

Jeg skulle nok have udlovet flere point, så var de selv kommet flyvende ud af busken

Zerg911: Du er måske ikke lige den bedste kandidat! Du besidder hvertfald viljen...... men med alt det, du når at skrive med din Zerg911-profil, så kan du umuligt have tid til, at have mere end 1 profil

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-03-04 10:50

Idean, du bliver nødt til at formulere dig lidt klarere.

Er man pointrytter hvis man overøser en kandu'e med point, fordi man har fået et supersvar?
Er man pointrytter fordi man "hygge-uddeler" i small-talk?
Er man pointrytter fordi man protest-uddeler i diverse tråde?
Er man Pointrytter når man giver sig selv point (flere profiler)?
Er man pointrytter når man aftaler (mere eller mindre) point udveksling?
Er man pointrytter når man fylder tips med ubrugeligt bras?
Er man pointrytter når man "forsøgs-svarer" på alt, uden at vide det halve?

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 23-03-04 11:01

griner hvergang Zerg hopper på en tråd med sine små udtalelser..!

godt jeg ikke har tid til at oprette og bruge alle de her ekstra kanduer... ! Sjovt at tænke at vi faktisk ser flere tråde som kun består af en person som diskuterer med sig selv..!

Mikael

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 23-03-04 11:04

Hold da kæft en smøre 3773

Deler dem lige op i numre så Manse993 også kan følge med. (Den første linie i 3773´s svar = nr 1 i mit svar, den anden linie i 3773´s svar = nr 2 i mit svar osv. Så er det her du selv skal tænke videre fra Manse....)

1. Overøs alt det du vil! Ikke pointrytteri i min bog
2. Hyggeuddel alt det du vil!
3. Protestudddeling er jo vores område, ikke? heller ikke poinrytteri.
4. Der rammer du noget. Flere profiler af den samme person. SKAM DIG OFA!!
5. Du får alle mine point så du kan vinde brødristeren! FØJ! Her kunne vinderen findes.
6. Spammer Kandu med ubrugeligt bras: Ikke lige topkandidaten, men alligevel en irriterende pointrytter!
7. Heri kunne vinderen eventuelt også findes. Nogle svarer på alt, uden at have andet end google-viden.

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 23-03-04 11:08

Hvordan finder i ud af at en person har flere profiler???

Eneste formål med mere end en profil er det at vinde et eller andet???

Mvh
Nenita

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 23-03-04 11:08

Det er selvfølgelig bare min definition af pointrytteri....Nogle vil nok mene, at alt der giver point til andre end dem selv, hører under den kategori.

Jeg har nævnt det før og nu gør jeg det igen: Hvorfor er de point så vigtige for nogle Kandu´er? I kan ikke købe smøger eller sprut for dem! I kan allerhøjst få ristet toastbrød om morgenen! <---- Det får jeg uden at være pointrytter

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-03-04 11:10

1 Det falder en del for brystet når det sker.
2 Se ovenstående. Frida & Ram f.eks. Der ligger konstant kandu'er på lur når det sker.
3 Dybest set unødvendigt, VI burde holde os for gode til den slags. Men man kan blive sur.
4 Ikke lige nødvendigvis Ofa. Men mange andre har forsøgt. Træls når man kommer til at spilde til på den slags.
5 Har vi ikke lige selv lavet sådan et nummer Idean, med balladen i går mener jeg.
6 Åndsvagt
7 Rigtig åndsvagt. Klart at man sommetider forsøgssvarer, uden at have et gennemgribene svar, men behøver det at være i 75% af forsøgene?

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 23-03-04 11:16

blander mig lige lidt: altså er det ikke for barnligt at oprette flere profiler, for så at sidde og diskutere med sig selv og score billige point. jeg troede vi brugte kandu.dk til at hjælpe hinanden og selv få hjælp. det er i hvert fald det, jeg bruger den til. og jeg er da fuldstændig ligeglad med om jeg kan komme på nogen highscore-liste eller vinde en pakke toastbrød.
mvh ahtn

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 23-03-04 11:16

1. ikke fra mig
2. ikke mig
3. det kan være nødvendigt. og sjovt.
4. Nej ikke nødvendigvis ofa. og jo mange andre forsøger. irriterende!
5. det vi lavede kan man vist ikke kalde aftalt. alle pointene fløj tilfældigt rundt! og i det tilfælde at jeg skulle vinde brødristeren....så giver jeg den med glæde væk
6. Death by firing squad
7. Death by firing squad

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 23-03-04 11:18

ahtn: det er lige præcis det jeg mener! Det bliver sgu for latterligt og irriterende med de pointryttere, der ser det som liv og død, om man får de 5 point eller ej.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-03-04 11:27

Ahtn Det føler jeg virkelig jeg prøver på. Derfor pisser det mig totalt af, når super-suno-VITSEN, skal gøre sig til herre over mit gøren og laden. Ligeledes kommer Ofa rendende fra sidelinien og vupti overskue, dømme og eksekvere. Senest har Manse fundet psykologi-bogen fra pædagog studiet frem, sammen med de sten man ikke fik brugt i sidste samling i autonom-klubben. Det kan jeg altså ikke bruge til noget.

Plages du af hæmorider, Manse, vinger du bare af for neden og blander dig udenom. Hvis du vil blande dig, sætter du dig som minimum ind i tingene og gennemlæser den nødvendige dynge tråde.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-03-04 11:43

Jamen jeg hægter mig igen igen, til bogen der måske aldrig udkommer.

Jeg har tidligere søgt svar på, hvad en "pointrytter" er, men ingen har givet et bud.

Point kan bruges til 2 formål:

til at komme med i lodtrækningen om mådenens ligegyldige præmie
til at komme ind på top 50 listen.

så hvad er pointene i virkeligheden værd??

INTET.

ellebye (med håb om, at kandu snart udlover en jordomrejse).

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 23-03-04 11:47

elle-belle-bye kommer med dagens ord. Tak for dem.. du har sammenkogt mit lange indlæg fra igår til en lille letlæseligt sag..! Dejligt at du er enig med mig..!

Mikael

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-04 11:47

Hejsan... Bryder lige ind i denne interessante tråd

Nu har jeg været 'væk' et par dage, så er der lige nogen der kan forklre mig hvor ram2 er at finde i Top 50 (Statistik) ???
Han var der sgu i sidste uge på omkring en 18 plads. Er manden helt ud, gået signe egne veje eller foreligger der en fejl?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-03-04 11:48

Fint elle, hvorfor hopper hele koblet så op, som trolde af en masse æsker, når de mener at være kommet på sporet af noget "fusk"? Åbenbart i særdeleshed de trolde der bor i glasæsker.

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 23-03-04 11:48

ellebye: hvis der ikke er kommet noget bud, så må du have udlovet for lidt point.

Glimrende eksempel på en pointrytter: "Hvis jeg skal svare på det spørgsmål, så må du give nogle flere point".

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-03-04 11:49

Umiddelbart savnede jeg også Frida og Ofa, Molo..

Derfor stillede jeg et spørgsmål tidligere idag.

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 23-03-04 11:50

nu stiger jeg af

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-04 11:52

Frygtelig bunke stavefejl. Sorry.. ..forklare ..hældt ud... sine egne veje..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-03-04 11:52

Hvorfor gøre grin med folk der forsøger at hjælpe?
Hvorfor overhovedet smalltalk i KANDU? - Det er der masser af andre steder.
Hvorfor vil nogen have flere profiler?
Hvorfor er det overhovedet tilladt?
Hvorfor kan vi ikke bare opføre os ordentligt og hjælpe spørgere så godt vi nu kan?

Denne liste kunne blive meget lang - men det er nok bedre at forsøge at hjælpe andre steder.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-03-04 11:55

>3773, misundelse, andet ord kan jeg ikke finde på

>IDEAN, ja jeg har set et eksempel på det du skriver, måske nok det nærmeste man kan komme med som definition.

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 23-03-04 11:58

Eksempel på en pointrytter:

En sherif kommer ridende i ørkenen på sin trofaste ganger. Pludselig kommer en Fe frem og siger han har tre ønsker som hun vil opfylde, fordi han har været et godt menneske.
Sheriffen siger så "jeg vil gerne være udødelig, da jeg ofte bliver skudt efter i mit job"
"OK" siger feen knipser med fingrene.
"mit andet ønske er at min hest skal være udødelig" siger sheriffen.
Feen knipser med fingrene og siger "nu har du fået to ønsker opfyldt, hvad skal dit sidste være? tænk dig godt om da det er det sidste ønske i hele dit liv."
Sheriffen står længe og spekulerer, og siger så "Jeg ved det nu. Jeg vil have at ´Den´ skal være ligså stor som min hest´s"
Feen knipser en sidste gang og forsvinder..
Sheriffen rider hastigt videre til nærmeste by. Her stopper han en Cowboy og siger "skyd mig!!!". Cowboy´en siger at det kan han da ikke da han jo er sherif. Men sheriffen befaler ham at gøre det. Cowboy´en skyder så sheriffen, som vælter og rejser sig med det samme igen. Cowboyén er ved at tabe underkæben.. "wow" siger han. Sheriffen beordrer ham så til at skyde hans hest. Dette gør cowboy´en, hesten falder men rejser sig med det samme igen. "Det er da for vildt" udbryder cowboy´en.
"Hvis du synes det er vildt, så skal du bare se her" siger sheriffen og smider bukserne.
Cowboy´en siger så "WOW det er godt nok den største fisse jeg nogensinde har set"

Mikael

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-03-04 12:01

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 23-03-04 12:01

refi:

hvorfor gøre grin?
1. for at have det sjovt
2. fordi dem der bliver gjort grin med, oftest ikke prøver på at hjælpe, men slynger noget ud, i håb om et par point.

Smalltalk
1. Det er bedre end at forstyrre i et andet forum
2. Nogle kandu´er vil godt skrive sammen, uden at skulle vide hvor diameteren på en fodbold er.

Det med profiler
1. Vi er helt enige

Opføre os ordentligt
1. Jo lad os det! Nu har konfrontationen da i det mindste været der. den kommer jo nok igen på et tidspunkt, men lad os da alle være gode venner indtil da

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-04 12:05

refi->

1.) ???
2.) Hvor er der smalltalk masser af andre steder? Masser af chat javel, men boards ???
3.) Læs her : http://kandu.dk/dk/userview.asp?uid=41633
4.) Hvordan ville du lave et system der forhindrede dette?
5.) Dét kan vi også !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-03-04 12:09

Ja det lyder da ok - men der er nu forskel på at gøre grin og have det sjovt.
Punkt 1.2 kan vi da blive enige om.

Du forstyrrer ikke i et forum der er beregnet til det.

Ellers ser det jo ud til vi er enige - herligt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-03-04 12:17

"molokyle"
Du kan ikke forhindre dobbeltprofiler, men der er jo ingen grund til at tillade det.
Jeg er da ikke i tvivl om at ALLE kan opføre sig ordentligt - men hvorfor gør de det så ikke?
Emmesens profil siger jo kun at han er ærlig på området.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-04 12:20

refi -> Dér har du sgu en pointe

Håber også at Kandu.dk har taget højde for dette flerprofileri, når 'den nye' version går i luften til april

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 23-03-04 12:24

Det nemmeste ville være at fjerne pointene. Jeg syntes de giver alt for meget ballade, og dårligere svar. Så ville der vel heller ikke være så mange dobbelt profiler?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-03-04 12:28

Se det er korrekt Idean

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-03-04 12:32

Tilslutter mig helt og holdent ideen "IDEAN"

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 23-03-04 12:34

Her er en sang om en pointrytter..!

When a pointrytter cries
she cries a rainstorm
she cries a river
she cries a hole in the ground
she cries for points
she cries a sad song
she cries a shiver
sometimes she cries for more points too

And I say I'll never hurt her
but she knows it isn't true
'cos although I never told her
I think she knews bout my points and you
now she cries with silent tension
this can't be right
and the rest of the pointrytters cries along
'cos I'm leaving tonight

When a pointrytter cries
she cries a rainstorm
she cries a river
she cries a hole in the ground
she cries for points
she cries a sad song
she cries a shiver
sometimes she cries for more points too

Now I slip the points around her
and I hope she'll be okay
I just pray someone will find her
and guide her along her way
'cos I'm leaving on the 1 am
by noon I'm out of sight
but she'll always be my baby
though I'm leaving with my points tonight

Every night I hear her
talking in her sleep
she says "You know the points will allways be there"
and I feel like such a creep
please take back the points she gave to me
and in time her grief will pass
just tell her that I loved her
now it's just points she has
Frit oversat fra teksten "When Susanna cries" (håber ikke jeg bryder nogen copyrights her)

Mikael-drengen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-04 12:37

Det gør jeg ikke. Jeg kan godt lide ideen med cyberpoint og bliver glad når jeg får nogen. At der så er nogen skvaddermåse der gør det til en dyd at fuske med disse, ser jeg nu mest som deres problem
Der er jo ingen der kan tage de point fra mig, jeg har tjent på ærlig vis.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 23-03-04 12:38

Mikael:

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 23-03-04 12:38

Mikael:

Accepteret svar
Fra : halvdum

Modtaget 1 point
Dato : 23-03-04 12:38

IDEAN
Pointrytteri/dobbeltprofiler ?
Der er jo rent gætværk.
Kan det tænkes, at nogen er godt misundelige over, at andre end de selv, har indtjent bunker af point, ved flittig brug af "ligegyldige" spørgsmål/svar, som de (muligvis) selv stiller/besvarer ? (det vides jo ikke med sikkerhed)
Tænk at finde tid til, at redde sig et mavesår, ved at deltage i kampen for at bevise, at nogen (måske) prøver at "snyde" sig til en brødrister. For siden at foreslå at fjerne de dyrebare point. Så har man ikke travlt.
Det kunne jo også være en form for skizofreni, der lå til grund for eventuelle multiprofiler.
"Petitesserytteri" er ikke meget bedre, det fører jo til denne slags "ligegyldige" tråde.
kodeordet er nok "ligegyldige", alle spørgsmål er jo, lige gyldige, der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar
At du evt. finder dit svar bedre end mit, eller en andens, i et givent spørgsmål.
Gør jo ikke nødvendigvis at spørgeren finder dit svar lettest at forstå, og dermed tildeler dig point.
Det behøver da ikke være snyd.
Mvh. Halvdum

Ps. Kære IDEAN, man rider jo ikke langt på dit ene point.
Varme tanker og respekt for de seriøse brugere/misbrugere herfra.

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 23-03-04 12:41

molo: pointene kan man ikke bruge til noget, og de giver åbenlyst mange problemer. Det er jo ikke kun dem der går så meget op i det, der har problemet, hvis det forringer nogle af svarene.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-04 12:52

IDEAN -> Det er suverænt spørgeren der bestemmer, hvem der skal have point. I 'seriøse' spørgsmål er det sjældent der bliver givet point til en 'rytter'. De går som regel til den kommentar der løste spørgerens problem.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-03-04 12:55

De mest irriterende pointryttere er efter min mening de idioter der spammer de seriøse Kandu grupper med meningsløse links/kommentarer fra diverse søgemaskiner, og oven i købet nogle gange får godkendt deres svar på grund af spørgerens uvidenhed om emnet! Disse pointryttere laver for det meste større skade end gavn!

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 23-03-04 12:57

halvdum:

gætværk? Nu er det selvfølgelig lidt svært at fremskaffe fingeraftryk og andre hardcore beviser. Men nogle gange er det ret tydeligt at der findes en del dobbelt profiler herinde.

Mht. til at være misundelig på andres point. Jeg er ligeglad med at ligge på top10, 100 eller 1000. Jeg har en brødrister, en dvd-afspiller og hvad præmien ellers kunne være. Desuden vinder jeg aldrig noget alligevel, så alt det er jeg ude over. Mine pointe har været lige fra starten, at pointene ikke er vigtige overhovedet! Så at jeg foreslår at Kandu ville være bedre uden pointene, er da ikke ligefrem en kovending!

De point har har skabt en masse debat, negative kommentarer og ballade, også før jeg begyndte at skrive! Og så er der lige det med de "dårlige" svar. Jeg prøver ikke at gøre mig til dommer, over det ene eller det andet svar! Det er bare ret tydeligt at nogle mennesker ikke kommer med seriøse svar, men bare skriver for at få en chance for at få et par ekstra point. "Det er ikke lige det du leder efter, men det er da næsten tæt på"-svar er ikke brugbare i mine øjne.

Det ene point som bliver tildelt i denne tråd, er til for at gøre spørgsmålet "billigt" efter det er blevet lukket. Kostede spørgsmålet 50 point, ville alle pointrytterne (som tråden tilfædigvis handler om) ikke læse det, vel?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-03-04 12:57

Molo, der har du ikke ret.

Tedd. Yes

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-03-04 12:58

Så prøv at gå ind på mswindows og andre relaterede grupper Molo! Man korser sig sgu når knallertuneren Sunowitch kommer ind der og afslører sin ringe viden om computere! Desværre er der mange spørgere der hopper på hans misinformation!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-03-04 12:58

>IDEAN

Det udsagn med 0 point, har jeg altså søgt patent på for længe siden
så du må finde på noget andet, det errrrrrrrrr mit patent.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 23-03-04 13:00

JEg vil da gerne have en toaster

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 23-03-04 13:00

molo: flere ryttere får ofte point alligevel. Kommer der ikke andre svar i tråden, så bliver pointene givet til den "der kom tættest på".

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-03-04 13:01

Så svaret på det her spørgsmål må være at Suno er den største pointrytter på Kandu lige nu

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-03-04 13:01

>tedd

Du har ganske givet fået spyware:

kontakt hurtig www . spywarefri .dk
mvh s...
ha en go dag

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 23-03-04 13:02

tedd: glimrende eksempel!

ellebye: ja du har SØGT om patent, men ikke fået det endnu Det fandt jeg ud af i Google

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-03-04 13:04

Hehe ellebye!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-03-04 13:06

Tedd, jeg havde en for noget tid siden af samme kaliber, med samme bruger. Beklageligvis tabte jeg hovedet en anelse, da SuperVits fik sin ualmindelig lamme og ubrugelige kommentar accepteret, og bad spørgeren spørge videre til Supervits istedet for til mig, idet Supervitsen fik points'ene. Ved godt det var åndsvagt, men jeg bliver af og til vred når der falder accept på henkastede ubrugelige kommentarer.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-03-04 13:07

ups, IDEAN, jeg har glemt at sende skemaet ind.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 23-03-04 13:07

Derfor er mine indlæg altid top seriøse og kan altid bruges.. til et eller andet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-03-04 13:08

Et patent gælder fra man søger....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-04 13:08

tedd -> Jeg mener det er spørgerens ansvar at få et brugbart svar. Ikke dit eller mit

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 23-03-04 13:09

for fa....n da - så brug da jeres tid på at hjælpe i kandu.dk i stedet for det her gejl - sorry - blev altså lidt knotten.
godt ord igen - ha det godt allesammen.
mvh ahtn

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-03-04 13:09

Noget andet irriterende er osse når man har gjort en fantastisk fodarbejde og virkeligt er kommet ind til kernen af spørgerens problem, så kan man være sikker på at der dukker en eller anden idiot, der har fuldt spørgsmålet i baggrunden op med svaret, som man lige skulle til at give! Og i mange tilfælde snupper han så points! Det kan man da kalde pli!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-04 13:10

IDEAN -> ..ovenstående vil jeg også give som svar til dig.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-03-04 13:14

Det er ikke helt så enkelt Molo! Jeg kan godt følge dig, men desværre får mange spørgere ubrugelige svar, som de desværre accepterer! Det er sgu da åndsvagt f.eks. at formatere sin harddisk hvis man kan løse problemet på en langt hurtige og lettere måde!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-03-04 13:14

Ahtn, har fat i noget der! De her ballade tråde trækker virkelig i langdrag!

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 23-03-04 13:16

Syntes jeg også.. forhøj pointene med 499 og accepter mit svar..

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 23-03-04 13:23

Du kan også bare nøjes med at forhøje det til og med 500

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-04 13:25

tedd -> Jeg vil nu ikke afgøre for spørgeren, hvad der er brugbart og hvad der er noget vrøvl. Du har ret i, når man sidder inde med løsningen, korser man sig sommetider over den kommentar der accepteres, men sådan er livet nu engang

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-03-04 13:35

Zerg for Zatan. Du giver aldrig op hva´?

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 23-03-04 13:37

Nej.. Det får man jo ikke noget ud af, vel?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-03-04 13:38

Point er efter min mening godt nok
Sådan er kandu bygget op,og kan man ikke lide det,ja så findes der jo mange andre steder.

Point giver efter min mening-bedre svar-og også hurtigere svar på et spørgsmål
Og der er jo ingen der bestemmer hvornår et spørgsmål-skal lukkes hvis der ikke er kommet et brugbart svar VEL.

At der så er nogle brugere der forsøger at opnå billige point ved at have dobbeltprofiler,ja det kan nok ikke helt undgås,så længe kandu tillader at man må oprette lige så mange profiler man vil,bare der ikke snydes indbyrdes imellem disse.

Ligeledes er der den sidste stykke tid udelt en masse point,for ingen hjælp
Det er ikke fair over for de bruger der godt kan lide pointsystemet,og som bruger en masse timer på at hjælpe,og som tak får de udlovede point,at se at de bliver overhalet indenom af en bruger der intet har gjort for at hjælpe,her tænkes på alle de sidste stykke tids oprettede 500 point ”spørgsmål”

Men her er kandu da heldigvis begyndt at gribe ind
Og er derfor begyndt at fjerne diverse bruger fra top10 og top 50 listen

Mvh Og kan i have en forsat god dag derude
Brian

Kommentar
Fra : summmer

Dato : 23-03-04 13:41

>tedd

Sol og summmer

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-03-04 13:41

Fint Brian. Erindrer en bruger der tidligere udøvede pression mod kandu, vha et formidabelt antal point. Er det også OK?

Kommentar
Fra : summmer

Dato : 23-03-04 13:44

>briani

9 - 4 - 9 - 15 - 20 + 35

Sol og summmer

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-04 13:46

briani -> Som jeg skrev tidligere : Hvor er der smalltalk masser af andre steder? Masser af chat javel, men boards ???

Du skriver :
Citat
..ja så findes der jo mange andre steder.

Hvor finder i alle disse 'mange' steder. Kan man få en liste?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-03-04 13:47

Summmer ????????????????

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-03-04 13:48

Jamen kære lille Ramses alias summmer

Du behøves da ikke være ked af at du er blevet fjernet fra diverse lister vel

Brian

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 23-03-04 13:48

Vinnter ??????????????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-04 13:48

summmer -> Kender du noget til ram2's forsvinden fra statistikken?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : summmer

Dato : 23-03-04 13:49

>Molo

Hvem fan... er ram2???

Sol og summmer

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-03-04 13:49

Måske er han blevet likvideret - du ved, sådan en slags schallburgtage!

Kommentar
Fra : summmer

Dato : 23-03-04 13:53

Lillebriani

Scorelister - ja der er jo nogen små latterlige spejderdrenge, der ikke kan leve uden deres små duelighedstegn.

sol og summer

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-04 13:54

summmer -> ram2 = Særling med en hvis underholdningsværdi og den største spradebasse nord for alperne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-03-04 13:55

Er du blevet smidt ud Ram???

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-03-04 13:56

Davs Ram, blev helt bekymret for dig og Frida!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-04 14:02

tedd->

..men en dag så blev det Jørgen's far for meget. Jørgen han fik smæk og han blev lagt i seng. Så nu kan han ligge der og spørge, næsten som en helt almindelig dreng : Hvorfor fik jeg ingen pandekager, hvorfor kom jeg mon så tidligt i seng?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-03-04 14:06

Tro det eller ej, men jeg er da faktisk ked af hvis Ram er blevet smidt ud!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-04 14:12

tedd -> Det kunne tænkes at være et ønske fra brugeren selv !!! Manden har jo altid været lidt speciel ..på den fede måde altså

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 23-03-04 14:13

Hejsa igen..

Jeg er i sang humør idag så i får lige en anden sang. Den vil no passe meget godt til slagssang herinde.

Sometimes,
I find another world inside my mind.
When I realize the crazy things we do.
It makes me feel ashamed to be alive.
It makes me want to run away and hide.

-chorus-
Its all about the Points,
its all about the dum dum duh dee dum dum.
I dont think its funny.
To see us fade away.
Its all about the Points,
its all about the dum dum duh dee dum dum.
and I think we got it all wrong anyway.

We find the strangest ways,
of showing them how much we really care.
When in fact we dont seem to care at all.
This pretty world is gettin out of hand.
So tell me how we failed to understand.

-chorus x2-
Its all about the Points,
its all about the dum dum duh dee dum dum.
I dont think its funny.
to see us fade away.
Its all about the Points,
its all about the dum dum duh dee dum dum.
and I think we got it all wrong anyway.
Frit oversat efter Meja´s "It´s all about the money". (igen Kan jeg kun håbe på at jeg ikke overtræder nogen copyrightlov)

Mikael

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-04 14:17

En gendigtning af dårlig lyrik kan næppe støde nogen mikael_hanna

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-03-04 14:21

>mikael
Det kan kun være melodien du overtræder copyright på.
Vi er med på en "lytter".

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-03-04 14:22

Saddam forlod jo osse Bagdad frivilligt Molo Men indrømmet Rams underholdningsværdi har da været høj!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-03-04 14:24

Hvad så med Frida og Ofa. De var også pludselig elimineret

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-03-04 14:33

Underligt! Gad vide hvad der foregår?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-03-04 14:37

Tja Ofa's stunt var jo mægtig åbenlys. Rams og Frida's har jo heller aldrig været hemmelig. Det er bare utrolig der lige pludselig skal ryddes op på den måde.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-03-04 14:48

Ja det kræver vist en forklaring fra Kandu!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-03-04 14:51

Måske har de fået karantæne?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-04 14:52

Her er en teori :

Da jeg for snart længe siden havde flere (2) profiler på samme e-mail, blev den ene slettet af kundu.dk. Jeg ved at nogle af ovenfor omtalte profiler benyttede samme e-mail adresse. Så vidt jeg husker kan man ikke oprette to brugere på samme e-mail ...men man kan 'flytte' en profil's e-mail adresse over til en fællles. Det går blot et stykke tid før det bliver 'opdaget'. Derefter slettes fra kandu's side indtil der kun er en profil pr. e-mail tilbage.

Dette er blot en hypotese

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 23-03-04 14:53

Vi får at vide, at vi skal stoppe de meningsløse tråde, tage det seriøst og koncentrere os om at hjælpe folk på kandu i stedet for. Hellere end gerne, siger jeg! Den dag andre også tager det seriøst! Hvem gider at lægge tiden i et spørgsmål, når en hurtig google-søger uden viden, alligevel ender med at "blive godkendt" og risikerer at være skyld i flere "uheld". Eller når hele meningen med Kandu ryger på gulvet, fordi en eller anden klaphat syntes at han skal tjene point på at lægge det samme ligegyldige tip ud 6 gange.

Jeg vil gerne bruge min tid på at hjælpe andre - hvis jeg kan, og ikke fordi jeg syntes 10 point redder min dag og øger min chance for at vinde Pokémontyggegummi, brødristere eller andre sjove præmier.

Til sidst vil gerne udtrykke min forundring over, at dem der syntes at tråde som denne er så ligegyldige, afsætter tid til at skrive indlæg alligevel. Det er vel med til at gøre dem lidt mere ikke-ligegyldige, ikke?

Jeg tror godt vi kan konkludere at vi aldrig bliver enige om det med pointene. Med mindre alle holder op med at være så egoistiske, og får samme mening som mig

Tak for nogle umådeligt sjove indlæg og tråde de sidste par dage! (også til dem fra den "anden" side)

Nu vil jeg trække mig tilbage, og vente på det næste store slag

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-03-04 14:57

Ved det ikke Molo! Tror nu ikke Ram er så dum! Der findes jo mange gratis mailadresser på nettet hvis man virkelig gider dyrke dobbeltprofiler!

Godkendelse af svar
Fra : IDEAN

Dato : 23-03-04 14:57

Tak for svaret halvdum. Selvom du ikke rider langt på det ene point, så er du da det tættere på en brødrister Varme tanker til dem der gider bruge tid på useriøse tråde, uanset hvor seriøse de er

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-03-04 14:59

Hav en fortsat god dag, og gør nu en god figur ude i de enkelte tråde.

PS! Men jeg syntes at en person der starter med S og slutter med en wits skulle have haft alle disse dejlige 1 point.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 23-03-04 14:59

ahmen... jeg har altså 10 forskellige brugere... jeg havde fortjent det ene poæng!

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 23-03-04 15:02

ellebye: den var næsten så åbenlys, at jeg ikke gad at følge op på den Den unavngivne person skal nok få skrabet point sammen alligevel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-04 15:02

tedd -> Ikke dumhed. Nærmere uvidenhed ...jeg gjorde ram2 opmærksom på dette IRL for ikke så længe siden.

Iøvrigt har ram2 så vidt jeg ved, aldrig 'misbrugt' sine mange alter ego's

IDEAN -> Øv... hva' ska' vi nu lave ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 23-03-04 15:04

Zerg: Du er så åbenlys desperat efter point, at du egentlig burde have haft det ene point

Jeg beklager at du ikke fik det

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 23-03-04 15:05

molo: jeg starter da en ny tråd om lidt ......nej bare rolig, jeg mente da jeg skrev at jeg trak mig tilbage fra diskutionen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-04 15:08

Zerg911 -> Jamen, så får du 9 gluthong'er af mig : ™š™š™š™š™š™š™š™š™š

Ps. Hils på Alha Centauri

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 23-03-04 17:27

Mange tak, Jeg er glad for mit point
Jeg ser af den videre diskusion, at nogen mener at genkende mig, som en anden.
(altså en dobbeltprofilindehaver)
Den holder ikke.
Jeg blander mig bare ikke i alverdens ting. og kommer derfor sjældent indenfor som her.
Nyder bare at kunne komme forbi, suge til mig af andres viden. For det er jo muligt, at læse div. svar og kommentarer, benytte sig af tilkoblede links, eller lade være, uden nødvendigvis at blande sig overhovedet.
synes det er helt iorden, hvis folk bruger "ligegyldige" tråde til lidt sjov, det kunne måske øge seriøsiteten hos nogle og der er da lige, et flueben man har lov at huske.
Mvh. Halvdum