/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Hvem kender min far...?
Fra : nytcam
Vist : 474 gange
100 point
Dato : 23-03-04 09:31

Jeg søger min far.
Han hedder Preben Rasmussen...
Kommer fra Aalborg....
Har arbejdet i Kbh hvor han mødte min mor som han flyttede tilbage til aalborg med.han fik en søn med min mor og 4 år senere mig.
Vi boede i aalborg øst...
Det sidste jeg har hørt er at han sku bo ved århus-mener det var Viby.
Han er født d.04/10-1958.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-03-04 10:20

Søger du på eniro og navnet får du 499 Preben Rasmussen.
Èn af dem bor i Viby Jylland, næstsidste navn på første side.

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 23-03-04 10:21

Hej nytcam
Har du tænkt over at der måske er flere hundreder af Rasmussen´er i Ålborg - du er nødsagettil at give mange flere oplysninger før nogen på Kandu kan hjælpe dig ~ og hvad hedder din mor, hvor boede hun / i etc.

mvh
krakgt

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 23-03-04 10:37

Hej nytcam...

Jeg har fundet 11 personer som hedder "Preben Rasmussen" som bor i "Viby J".
Prøv evt. at ringe til dem én efter én!:

http://www.krak.dk/scripts/soegning/krakdk_soegning_resultatside.asp?pub_id=KVWW&data=t&formnavn=normal&Map_left=&Map_right=&Map_top=&Map_bottom=&VIRK=&navn=Preben+Rasmussen&vej=&HUSNR=&BY=Viby&tlf=

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : nytcam

Dato : 23-03-04 11:09

krakgt...ja det er rigtig her er lidt flere oplysninger

tillæg til"hvem kender min far"

-min mor hedder Hanne,hun er selv fra aalborg.
min far sku vist osse have en sød der hedder kim på en 24-25år,og måske en pige der er lidt ældre end mig(jeg er 20)men det er ikk sikkert da hun måske døde da hun er for tidligt født...
Om han har fået børn efter mig ved jeg ikk,men ku forstille mig det.
Min far har eller havde et alkohol problem.
Hans søster bor vist stadig i aalborg øst,og jeg mener hun hedder marianne.Tror os hans mor gør.jeg ved bare ikk hvor i aalborg øst og jeg kan ikk huske hvad de hedder helt nøjartig.
Han har os en eller flere brødre.
Han er ca.180-185cm høj.
Havde mellemblondt hår(ka være gråt nu)blå øjne.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-03-04 11:13

nytcam

Du kan også rette henvendelse til folkeregistret. Giv dem de oplysninger du har om din far. Hvis du har en tidligere bopælsadresse eller cpr.nr. vil de kunne finde frem til ham.
Held og lykke med din søgning.

mvh ans

Kommentar
Fra : anjabr

Dato : 25-03-04 14:25

Hvis du skulle have en gammel adresse er det sammen med hans navn nok til, at du kan købe hans nye adresse for 50 kr. på folkeregisteret (som du finder i din kommune) - med mindre han har beskyttet adresse eller er flyttet til udlandet...

Accepteret svar
Fra : claraogsigne

Modtaget 100 point
Dato : 07-09-04 20:34

Jeg synes det er lidt rodet, det du fortæller, jeg vil gerne hjælpe dig; men prøv at stille det lidt bedre op.
Dig:
mor:
far:
søskende:
Alt med årstal, gamle adresse fulde efternavne.
Du kan maile det til hpsfreja@familie.tele.dk.
Jeg har lige selv fundet en halvbror.

Kommentar
Fra : nytcam

Dato : 07-09-04 23:08

undskyld jeg ikk har lukket brevet men har fundet min far eller rettere han har "fundet" mig...
fik besøg af en betjent i sidste uge som meddelte mig at min far var blevet fundet død i sin lejlighed(han blev 45)nogle dage før.

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 07-09-04 23:42

Det er jeg da ked af at høre. Har du der i gennem fået at vide om der er nogle søskende.
Kram Herfra

Kommentar
Fra : nytcam

Dato : 08-09-04 12:34

det er der men det har jeg altid vidst

Godkendelse af svar
Fra : nytcam

Dato : 08-09-04 12:36

Tak for svaret claraogsigne.